Speeder Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Hehe, mye hissige bilister:D http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67348 Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Nabon min trilla sykkelen sin over veien rett utafor her jeg bor sammen med unga sine for ca et år siden, da det kom en bil i en sinnsyk fart nedover gata (40 grense) og holdt på og meie ned alle sammen. Nabon blei sur og ga fingern etter han og bilen bare snudde, typen kom ut og banka dritten ut av nabon mens unga så på, satte seg inn i bilen og kjørte videre!! Jeg så alt som skjedde, og nabon anmeltde saken. Karen blei stoppa en halvtime senere men ingenting skjedde. Saken blei henlagt!! Hurra for politiet:mad: Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Jeg ga fingeren til en pakistaner en gang etter at han hadde prøvd å presse meg av veien når jeg skulle kjøre forbi han. (Han lå i 65-70km/h i 80 sone). Vi stoppet ved siden av hverandre i neste lyskryss og han var på vei ut av bilen. Men så ble det grønt og bilene bak begynte å tute, så han satt seg inn i bilen sin igjen. Når vi kjørte videre, rullet han ned sideruta og sa at han skulle drepe meg... Når jeg tok opp telefonen for å ringe politiet ble han livredd, og bråbremsa. Så i speilet at han ga bånn gass ned en annen vei. Men jeg rakk å gi politiet reg nummeret på bilen hans, så de skulle ta en snakk med han:) Har møtt han flere ganger etterpå, og da kjører han bare videre uten å gjøre noe. For ca 1 mnd siden kjørte jeg oppover gata jeg bor i. Øverst i gata er det et kryss der jeg har forkjørsrett. Jeg så det kom en bil litt lenger bort i gata, men den var såpass langt unna at han rakk å bremse for ikke å kjøre i meg. Så jeg kjørte ut... Plutselig hører jeg det piper i dekk, og jeg har en vinrød BMW helt oppi rumpa på bilen min. Jeg bare kjører videre, mens han i BMW`n tuter og blinker med lysene. Når vi kommer til neste lyskryss stopper han ved siden av bilen min, sveiver ned ruta og spytter på bilen min.... Dette var forøvrig også en pakistaner... Med hele familien på tur. Jeg rakk å telle 2 voksne og 4 barn i baksetet + de 2 som satt foran. Jeg fulgte etter han for å se hvor han bodde, men når vi kom opp på Fjell i Drammen snudde jeg... (Fjell: 99% av alle pakistanerene i Drammen bor der...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Jeg kommer aldri opp i situasjoner som beskrevet ovenfor. Sikkert fordi jeg ikke viser fingern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 For to dager siden skulle jeg kjøre fattern opp på gardermoen. Som vanlig kjører jeg jamnt 120Km/t oppover i venstre felt, når vi kommer opp på skjedsmokorset, omtrent der hvor Sharifs er, nærmer jeg meg en eldre Audi 80. Denne gangen, tenker jeg, skal jeg ikke oppføre meg som en typisk nordmann, jeg skal gi sjåføren god tid til å flytte seg. Vel 300 meter bak bilen begynner jeg å blinke med langlysa, ingenting skjer og jeg ender selvfølgelig må å kjøre opp rett bak Audien. Nå har jeg venstre blinklys på, og blinker litt med langlysa. Da skjer det rare, dama som kjører (det er 3 damer i bilen) blinker til venstre og begynner å bremse ned (til ca. 45-50 Km/t i 100 sone), hun later til å skulle stoppe, men i siste liten finner hun ut at jeg bare vil forbi og hun legger seg utover mot høyre, akkurat da holder en liten rød Corolla på å passere oss begge på høyre side. Corollaen ender opp med å bruke skulderen på veien og det hele ender på mirakuløst vis godt. Merkelig nok ble jeg ikke forbanna eller irritert på dama i Audien, jeg ble litt oppgitt og selvfølgelig veldig glad for at dette ikke gikk skikkelig galt. Jeg konkluderte vel med at hu ikke har kjørt så mye på motorvei. Nei, er man litt rund i kantene når man kjører, så ordner det meste seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Har vært borti noen situasjoner jeg også. I Oslo tutet jeg på en tulling som presset seg inn rett foran meg. Tuten hang seg opp (Ford), men jeg fikk mekket den av rimelig kjapt. I neste lyskryss hoppet fyren ut og begynnte med karate (eller no') mot bilen. Jeg hoppet ut kjeftet han ut, og da ga han seg. Han gikk i Vålerenga trøye og så ut som en skikkelig klan-mann.... En annen gang, også i Oslo, dro jeg fingeren til en dust på motorsykkel som sikkert hadde 80-90km/t inn i ei rundkjøring (50sone). Jeg hadde ikke mulighet til å stoppe og skrapet felgen på fortauskanten. Ved lyskrysset etter begynnte han å slå på bilen. Jeg sveivet opp vinduet og ga han noen gloser han sent vil glemme.... Da prøvde han å slå etter meg, men da sveivet jeg opp vinduet og ga gass! Han fikk ut armen, men hansken hans ble igjen i bilen gitt:) Masse tullinger i trafikken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 lol faen så mye rart det har skjedd med dere a! Har ikke havnet oppi noe sånt jeg (..enda). ;) Men kjenner en kar som ga "west-side tegnet" til en han trodde han kjente. Men det viste seg å være feil person, så fyren (som forøvrig var en pakistaner) kjørte etter han hele veien hjem til døra og kjefta fælt og spytta på bilen hans og lurte på hvorfor han ga'n finger'n! :D Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Jeg ga fingeren til en pakistaner en gang etter at han hadde prøvd å presse meg av veien når jeg skulle kjøre forbi han. (Han lå i 65-70km/h i 80 sone). Vi stoppet ved siden av hverandre i neste lyskryss og han var på vei ut av bilen. Men så ble det grønt og bilene bak begynte å tute, så han satt seg inn i bilen sin igjen. Når vi kjørte videre, rullet han ned sideruta og sa at han skulle drepe meg... Når jeg tok opp telefonen for å ringe politiet ble han livredd, og bråbremsa. Så i speilet at han ga bånn gass ned en annen vei. Men jeg rakk å gi politiet reg nummeret på bilen hans, så de skulle ta en snakk med han:) Har møtt han flere ganger etterpå, og da kjører han bare videre uten å gjøre noe. For ca 1 mnd siden kjørte jeg oppover gata jeg bor i. Øverst i gata er det et kryss der jeg har forkjørsrett. Jeg så det kom en bil litt lenger bort i gata, men den var såpass langt unna at han rakk å bremse for ikke å kjøre i meg. Så jeg kjørte ut... Plutselig hører jeg det piper i dekk, og jeg har en vinrød BMW helt oppi rumpa på bilen min. Jeg bare kjører videre, mens han i BMW`n tuter og blinker med lysene. Når vi kommer til neste lyskryss stopper han ved siden av bilen min, sveiver ned ruta og spytter på bilen min.... Dette var forøvrig også en pakistaner... Med hele familien på tur. Jeg rakk å telle 2 voksne og 4 barn i baksetet + de 2 som satt foran. Jeg fulgte etter han for å se hvor han bodde, men når vi kom opp på Fjell i Drammen snudde jeg... (Fjell: 99% av alle pakistanerene i Drammen bor der...) "Jeg er en liten neger som bor på fjell, jeg har rævva full av penger, men jeg stjæler likevel." Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Mange "nye landsmenn" på fjell...... Satt oppi bakkene der og ventet på bussen en dag. Sinnsykt mange fete biler som freste opp og ned den bakken der. Hvor får dem penga fra, og hvorfor i helvete kan dem ikke bare drite i å spytte på bilene våre?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg sveivet opp vinduet og ga han noen gloser han sent vil glemme.... Du sa vel "kyss meg i ræva"? Ligger til drammensere, det. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Hva mener du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Jonaldo Hvor får dem penga fra, og hvorfor i helvete kan dem ikke bare drite i å spytte på bilene våre?!? Kanskje tenker dem det samme om oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Jeg ble presset nesten av veien på vei til stjørdal en gang, så jeg rekte finger og kompisen som har kort lunte brøla et el anna til han. Da vi kom til stjørdal sentrum stoppa vi på coopen, da kom fyren ut og skulle skalle ned kompisen min,men stoppa da en unge plutselig kom ut av bilen og forlangte is ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 har vurdert å legge balltre i bilen etter endel episoder med idiotiske rånere som blir sure fordi de "ikke får lov til å kjøre forbi" meg på veier med 50sone og dobbeltlinje, samt folk som kjører totalt tulling på E18.. men det er jo kanskje ikke så lurt å slå ned folk heller :D Fatter ikke åssen endel av de folka har fått lappen... Har vært ute for et par pakkiser i mercedes som har prøvd seg på ting og.. ugh.. blir 'litt' oppgitt over de.. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Har aldri endt opp i sloss kamp, og det er sjelden noen gir meg fingern, men de gangene det har hendt så bare ler jeg og slipper styret og gir begge tilbake:) Var en buss som prøvde å ta livet av meg en gang, jeg kom vell i ca 110 på en rett å fin vei og pluttselig kjører mannen ut fra bussholder plassen når jeg var rett bak uten å bruke blinklys, på neste bussholder plass så stoppa jeg ved siden av å ruste motoren så så han på meg med ett dopa blikk og han fikk en laaaang å god finger, og fyfaen så godt det var:D han ser litt ydmykt på meg etter denne hendelsen når jeg treffer han nå i ettertid da, men han lærte sikkert alle gjør jo feil, de trenger bare en finger for å lære. Folk som kjører ut fra utkjørsler så jeg bremser ned får også fingern og jeg tror de lærer av det, de ser ihvertfall ut som non jævla idioter når jeg kommer opp på siden med den laaaaaaange fine fingern min:) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg