Gå til innhold

Skummelt og vise fingeren i trafikken :)

Ranger emnet

Speeder

Anbefalte innlegg

Originally posted by Lillefot

mange hissige traffikanter her i landet må jeg si..

Jeg og typen til søstra mi, kom opp i en rimelig kjedelig situasjon når vi skule kjøre en kar som nettop hadde kjøpt seg en x11, for så videre til hans jobb (dørvakt :D )

Det som skjedde når vi skulle kjøre til han var at når vi kjørte inn i en rundkjøring med civic'en (med kliss nye tsw 18" felger)

så tok han det rolig pga kantene og hull i veien.. Da kommer det en merce i brasene fart klint opp i rompa på oss, vi kjører rolig videre og nærmere rævva på oss var han, så kom vi til neste rundkjøring, da bremser vi litt brått sann at han skal kjønne at han skal roe ned litt.. Det ender med at det kommmer en ny bil (audi stv.) brasene forbi oss og legger seg forran og bremser ned, mens han andre i Merca legger seg opp i rævva vår igjen, og prøver å bremse oss ned, da klarte vi å smette oss forbi og gasse på.. sann holdt det på en stund.. den siste gangen ende det med at når vi kjørte forbi prøvde merca og presse oss ut av veien.. vi kjører videre til han vi skulle hente.. jeg ringte han for å fortelle om situasjonen vi var i og han gikk ut for å møte oss..

når vi kom fram til han, så går typen til søstra mi ut av bilen og går bort til merca, merca åpner opp døra si og da kommer audi'en i en brasene fart og kjører inn i døra på Merca!! haha ideoter..

det ente med at de 2 bilene, satt det 4 sotrør (til sammen) gikk løs på typen til søstra mi, han vi skulle hente gikk bort og prøvde å roe dem ned.. Så kommer han største pakistanern av en gorilla bort til meg og gir meg en lusing gjennom viduet, han vi henta, kom løpende bort og dro han vekk. Så sa gorrillan til typen til søstra mi at han skulle sette seg bak i bilen, typen til søstra mi nekta, men det hjalp ikke.. så han satt seg bak i bilen til slutt.. så kjørte han oss opp til et øde sted, og de andre kom, der prøvde de å tyne oss til å si at det var vi som hadde herpa bilene deres, og for så å betale dem..

Men da kom reddende Onkel politi. De spurte hva som foregikk der, og da svarer sotrøra "vi bare snakker med noen KAMERARER", poletiet gikk ikke på den, og aresterte dem, så måtte vi kjøre til stasjonen og satt der i 4 lange timer i avhør.. til kl 04.30 ca..

Men det som var bra var at de mista lappen :D

Er det rart at Vigrid ofte får nye medlemmer? NEI!!

Noen nøkkel ord: Balltre, pepperspray, støtpistol osv. :)

[ Idiot kommentar slettet av moderator ]

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by candyman

Noen nøkkel ord: Balltre, pepperspray, støtpistol osv. :)

[ Idiot kommentar slettet av moderator ]

Herregud, du burde seriøst lære deg å holde munn..

Du sier ufattelig mye dumt... :rolleyes:

(ja, jeg vet, første post på forumet.. burde kanskje ligget lavt, men kunne ikke la være...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kleppa

Herregud, du burde seriøst lære deg å holde munn..

Du sier ufattelig mye dumt... :rolleyes:

(ja, jeg vet, første post på forumet.. burde kanskje ligget lavt, men kunne ikke la være...)

Haha! Så bra! :D:D

Candyman sørger i allefall for rekrutering av medlemmer på bilforumet ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Bedre å vise fingen enn tissen...........lettere er det også!

Off-Topic

2FAST4U.

Fint bilde du har i avataren din.Har du en Sti?

Desverre... Men en dag.. hehe.. Det er nok bare en drøm gitt..

Det er nok uaktuelt med impreza wrx sti på noen år ennå... må nok passere 23 først. :D Ellers kommer forsikringa på masse masse €€$$... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å Cruusa Clk 200 kompressor cab i går, nettopp vært i Mjøndalen med noen kamerater og spist. På vei hjemover til sandvika.. så tar en kompiss forbikjøring... når de tar den forbikjøringa tar dama mi og en vennine å gir han fingern..

Plutselig kommer det en annen merche opp i ræva på meg og jeg legger meg inn å slipper han forbi.. da kommer han opp på sia på bilen og driver å holder fingra til hodet å later som han skyter meg liksom... Går det ann å bli innbilsk. dumme tulling

Det morsomme var at jeg så ikke at han var sint, så jeg satt å hilste på han og smilte å kjørte videre jeg

hørte det etterpå av dama at han var sint:)

Morra hans og broren han satt på.. var en E serie.

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

Desverre... Men en dag.. hehe.. Det er nok bare en drøm gitt..

Det er nok uaktuelt med impreza wrx sti på noen år ennå... må nok passere 23 først. :D Ellers kommer forsikringa på masse masse €€$$... ;)

Såpass ja, ikke mer enn 23 år.Ja da hadde du fått en fin forsikring på størrelse 65K, om ikke mer :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtpistol er kjekke saker... Vondt som et hælvete! (har prøvd:D )

D er sant at ikke alle innvandrere er kjipe fyrer, kjenner mange og ingen av dem er noen kjipe.. Om vigrid har jeg bare en ting å si: Kommer noen av dem i veien for meg på gata (pga demonstrasjol el. lign.) så stopper jeg ikke! Det som er problemet med innvandringen her i landet, er at vi slipper hvem som helst inn. Bakgrunnen til dem blir aldri sjekka.... Se bare på dem som drepte hu gamle dama for en stund sia.. Ettersøkte drapsmenn i hjemlandet begge to. Folka som styrer me innvandringa burde skjerpe seg litt.. ikke slippe allmulig dritt inn i lande.. Og de innvandrerne som er svin burde ha blitt kasta ut. Kan de ikke oppføre seg så kan de reise til hælvete!!:mad:

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Såpass ja, ikke mer enn 23 år.Ja da hadde du fått en fin forsikring på størrelse 65K, om ikke mer :-)

Det er da litt under 3 år til jeg passerer 23 da... :) (har nok ikke hatt lappen mer enn 2 år...) Har sjekka opp forsikringen, og det kom på 73.000 i året.. tjoho! :) :) Tror nok jeg må vente da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei candyman.......

tror kansje det er lurt og legge fram den ydmyke sida snart,og innse at du har sagt noe dumt(i dette tilfellet MYE),kan skje de aller beste det:D

Kansje litt enig i poenget ditt(at bussjåfører kan være UTROLIG frekke av og til) men er vel ikke heeeelt enig med deg ellers......

Vokste opp på kåløya (nesodden) og kan ikke se for meg ett eneste sted som rettferdigjør og bli sinna på noen som sinker deg når du kommer i 110km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært like ille hvis han hadde kjørt i 80 eller 60 da. Bussen er like forbanna stor og bremsene får gjennomgå hvis de firkantede sjåførene ikke kan ta hensyn..... Hva er problemet med å vente når det er helt klart bak? Det må jo bare være for å være jævlig at bussjåførene oppfører seg som verdensherskere innimellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider