Gå til innhold

Trenger hjelp med firma eg kjøpte bil av, nekter å dekke garanti

Ranger emnet

Solefald

Anbefalte innlegg

Heisann!

eg kjøpte en Volvo V40 Sport Jublieum 2003mod den 29 Desember.

da hadde bilen gått nesten 147.000km.

hadde avtalt med firmaet om å få NAF test som statusrapport på bilen.

på Naf testen så var det einaste den fant var sprekker i glasset på frontlykta, og på eine grøftelyset, + lyste i dashbordet pga service ikkje var tatt.

det vart trekt ifra 1000 kr i prisen pga glasset på frontlykta.

alt anna skulle vere i topp stand på bilen ifølge NAF og firmaet.

så eg godtok testen, og sa eg ville ha bilen, da den var nydelig og var god å køyre. signerte kontrakt og alt. og reiste heim, ca 6.5t. bilen var på hamar, når eg var komt til lillehammer, da fungerte ikkje bensinmåleren lenger.

eitpar dager etterpå, fekk eg tatt service på bilen på merkeverksted den 9 januar. dei fekk jo nesten bakoversveis. da var sidestaga bak på bilen, dei var så dårlige at det var nesten farlig å køyre, dei var SKIKKELIG dårlige. så det var rart NAF ikkje fant.

eg tok kontakt med firmaet ang bensinmåleren, og sidestaga, og dei ville høre prisen på kva reperasjonen kosta. eg tok kontakt med verkstedet igjen, fekk pris, ringte til firmaet, dei sa at eg berre skulle sende bilen på verksted, og at eg skulle sende regninga til dei.

verkstedet skulle ta kontakt med dei eg kjøpte bilen av.

det gikk over 1 mnd. og plutslig fekk eg regning i posten på ca 10.000. eg tok kontakt med verkstedet, og dei fortalte meg at selgerane, dei var umulig å få tak i, svarte aldri telefonen. samme problemet hadde eg også. Da hadde selgaren laga en avtale med verkstedet, om at regninga skulle sendast til meg, så betaler dei meg igjen, uten å avtale noke med meg.

Da eg forsøkte å sende eit brev med regninga til dei, men fekk aldri svar. så sendte eg for ei stund sia en fax, der eg sendte med regninga. dei ringte like etterpå, var skikkelig FREKKE i kjeften, lo av meg, dei hånte meg faktisk, og sa at dei kom aldri til å betale, og hardnakka påstod at dei hadde aldri godtatt noke reperasjon.

dei sa og at det var NAF sitt ansvar bla bla, eg hadde allerede snakka med NAF, som ikkje har noke garanti på sine sjekker.

eg tok kontakt med forbruker kontoret, fortalte detaljer, og dei sa eg har reklamasjonsrett på bilen, da delane er noke som normalt sett på en så ny bil ikkje skal måtte skiftast so tidlig. og da feila ikkje var nevnt i statusrapport fra NAF, så holder ikkje bilen den stand lovt av selger.

eg sendte en epost til dei, der eg skreiv det der, + at eg har verksmester på verkstedet som vitne. dei fortsatt å nekte. da skreiv en en ny lang fax, der eg gav dei 1 veke på å betale eller så gikk eg til forbuker kontoret. da det var gått 5 dager, så fekk eg epost der dei skreiv at dei kom til å sende meg eit brev i posten, det var på onsdagen. på mandag fekk eg svar, der dei sa at dei ikkje kom til å betale, og at eg måtte komme med eit nytt krav, så skulle dei sjå på det. da sa eg at eg ikkje hadde noke anna valg en å gå til forbruker kontoret og ta opp sak.

eg leste gjennom kjøpslova igår, er MANGE punkt dei bryter kjøpslova på.

noken som kan dette og veit om det er mulighet for å få heva kjøpet?

Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har retten på din side både til å få betalt regninga på 10 000 kroner, og heve kjøpet. Problemet er jo at selgern bare gir blanke:| hvilket firma var dette? tror nok forbrukerrådet er tingen her ja.. ihvertfall på et såpass tidlig stadium. Send motfaktura på alle brev du sender, dvs. ta penger for tapt arb.fortjeneste osv..:) Har du møtt selger ansikt til ansikt? ta gjerne med en litt stor kompis:) Noe som er viktig nå som du driver og sender brev og mailer, er at du tar vare på ALL dokumentasjon som viser sakens gang. ta kopi av brev du sender, print ut mailer, ta vare på brev du får fra firmaet som reparerte bilen, fakturaer og brev du mottar fra selger. Sorter etter dato, slik at det blir lett å finne frem. Dette kan bli gull verdt senere.

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firmaet er Auto-Shop AS, var på Løten eg henta bilen.

eg har status rapporten, kjøpskontrakta, faxen eg sendte, alle eposter etc på papir, så alt er dokumentert.

planen idag er å få skrevet ned alle punkter fra kjøpslova dei bryter, og så gi dei eitpar alternativ, helst vil eg heve kjøpet, da eg må selge bilen også...

men er litt usikker på om det går. kjøpslova kan tolkast så mange måter når det gjaldt heving av kjøpet. er trossalt 6mnd sia eg kjøpte bilen

Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firmaet er Auto-Shop AS, var på Løten eg henta bilen.

eg har status rapporten, kjøpskontrakta, faxen eg sendte, alle eposter etc på papir, så alt er dokumentert.

planen idag er å få skrevet ned alle punkter fra kjøpslova dei bryter, og så gi dei eitpar alternativ, helst vil eg heve kjøpet, da eg må selge bilen også...

men er litt usikker på om det går. kjøpslova kan tolkast så mange måter når det gjaldt heving av kjøpet. er trossalt 6mnd sia eg kjøpte bilen

Ikke dumt. Garantien/reklamasjonsretten gjelder dessuten fra du sier fra om feilen, til den er retta. Hvis ikke ville det jo bare være å trenere alle saker frem til reklamasjonsretten gikk ut:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja..det er det eg håper på. hadde jo knapt køyrt da bilen var på service, + turen heim. bur i førde i sogn og fjordane, så det er eit godt stykke å køyre. skal ringe forbrukerkontoret i lunchen. men svogern min, han kan endel, han såg litt på kjøpslova med meg igår, han har 2 kompiser som er advokater, + 1 som er jurist. så vi vurderer å lage til eit brev, så snakke med en av dei, muligens få en av dei til å signere. det BØR vertfall hjelpe. da må dei skjønne alvoret.

dei prøvde seg igår også med at dei hevda dei aldri hadde godkjent reperasjon, og dei ikkje fekk muligheten til å reparere sjølv. hehe..for noken tosker, for da måtte dei fått bilen frakta fra der eg bur, og ned til dei, for ifølge kjøpslova, så kan ikkje eg bli lidande for det. så det blir ord mot ord vertfall.

Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei sa og at det var NAF sitt ansvar bla bla, eg hadde allerede snakka med NAF, som ikkje har noke garanti på sine sjekker.

En NAF-test er lite verdt, de gir ingen garantier eller noe som helst. Alt avhenger av den mekanikeren som går over bilen. En mer eller mindre berømt bruktbilhandler fra Alta driver også NAF-statsjon, alle bilene hans selges med NAF-test, enkelte av disse har vist seg å ha alvorlige feil uten at NAF har tatt affære. trist, men sånn er det!

Sjekk offroad.no, er en kar der som kaller seg Denominator som kanskje kan/vil hjelep deg litt på vei. (http://www.offroad.no/snitz/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=32706&SearchTerms=NAF,alta), usedvanlig sta og kranglete type:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er han medlem her også? skal ringe dei imorra og gi dei en siste sjangse til å betale. koster jo endel med saksbehandling og slikt hos forbrukerombudet etc.

Sjekk forsikringen din, mange selskaper har klausul i kontraktene om at de dekker saksomkostninger osv for deg..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider