G60 Racing Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Med 70mm reimhjul er det nesten rart den går i det heletatt med det ladetrykket! Moden for overhaling den der! Ta en titt her for eks: http://www.sstuning.no/Overhaling%20G-lader.htm Magnus Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Mulig det ja. Litt surt egentlig da eg kjøpte bilen i januar fekk eg beskjed om at den nett var blitt overhalt. Nokon som veit kor mykje den skal lade med 70mm ladehjul? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 I følge Polo Classic: 68mm hjul gir vanligvis 1-1,2 bar avhenging av lader og motor. Så da tenker jeg 0.8-1.0 bar ved 70mm ladehjul. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg