Krishell Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Vet ikke om den har blitt lagt ut før men fant ikke no da jeg søkte. Men fy så toft :D endelig noen som har skjønt det :D http://www.youtube.com/watch?v=4sfDpJINlFQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 HA! Sykt tøft :D EDIT: Legg merke til bakenden ca. 01:59 ut i filmen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har vært postet før.. Men er like tøfft da! Hadde aldri turt noe slikt med en bil med så høyt tyngdepunkt. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Noe for Gatebil.....Vært morro å se folk sitte med haka og tenna nesten uti sandfella i langsvingen på Rudskogen da den mister kontrollen...hehe.. Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 DT? Drift Trucks Professional Series neste?:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg har noen filmer med lastebil racing fra 80-tallet og der er det en del sånn, men det er veldig morro å se på når de får sleng med lastebil. :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trucker Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har vært postet før.. Men er like tøfft da!Hadde aldri turt noe slikt med en bil med så høyt tyngdepunkt. Tyngdepunkte er veldig lavt på ei trekkvogn som dette, det er ikke noe særlig vekt åver svingskiva. Dette er RÅTT.. MÅ ha mere sånne filmer.. Siter 2001 VW Passat V6 TDI 4-Motion http://www.nordmoregatebilklubb.com Nestformann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg har noen filmer med lastebil racing fra 80-tallet og der er det en del sånn, men det er veldig morro å se på når de får sleng med lastebil. :thumb noe mulighet for at du får lagt opp disse filmene ellerno? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 HA! Sykt tøft :D EDIT: Legg merke til bakenden ca. 01:59 ut i filmen... er bare skapet/dekkselet som rister der da.. hehe :) har ikke opplevd å drifte med en slik før, men har spinne halv måne på grusen en del ganger.. hehe :) fikk og en svak sleng på ræven en gang på våt vei! hehe men hadde hvert gøy å prøvd ja.. har en daf som kunne fint gjort det der, ikke så høy hytte på den heller (lavere enn MAN der.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 er bare skapet/dekkselet som rister der da.. hehe :)har ikke opplevd å drifte med en slik før, men har spinne halv måne på grusen en del ganger.. hehe :) fikk og en svak sleng på ræven en gang på våt vei! hehe men hadde hvert gøy å prøvd ja.. har en daf som kunne fint gjort det der, ikke så høy hytte på den heller (lavere enn MAN der.. ) Ser jo ut bakhjulet/bakhjulene hopper og opp ned fra bakken da Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 noe mulighet for at du får lagt opp disse filmene ellerno? Har desverre ikke de filmene på PC'n, er på VHS jeg har de. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 tøft Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Ser jo ut bakhjulet/bakhjulene hopper og opp ned fra bakken da tapping for grip, som de sier.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg