Gå til innhold

Enklaste måten og få 300hk i B230FT

Ranger emnet


Knut Inge

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan er det med skifting av girkasse og clutch då, er det nødvendig?????

Bremser og støtdempere må ihvertfall oppgraderes for å få det lovlig, org.bremsene er godkjent inntil 238(forutsatta at støtdemperene skiftes).

Nissan 200sx 1990.

X:1991 Peugeot 405 Mi16 (har fortsatt deler)

X:1988 Peugeot 405 Mi16 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Skreiv feil. De dysene som står med 420cc på protrim.no er de grønne 968 dysene. Leverer 465cc på 3.8 bar

 

Okay, finnest dei ikkje i lavohms dyser då? Siden eg har det så kan eg jo bruka det. Så sleppe eg og kobla ut den boksen.

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coolere går billig på blocket.se

jeg leiter selv så smått etter grønne dyser, men om jeg husker riktig var det en på tpc som sa at volvo ikke solgte nye.. men er jo bosh, så må jo gå an å få tak i de utenom volvo skulle jeg tro

 

Får ta og senda ein mail til bosch eg då.

Og høyra litt pris og slik,

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... leser det snakkes om 300 hk i en B230ET.... og at du har en chip til en B230FT!? Det går vel dårlig om hverandre.. hvis du ikke kjører LH 2.4 sprut på ET-motoren da.

 

her er etter min mening ett av de billigste coolerene i norge;

http://kimmit-sport.com/e-shop/index.php/cPath/22_88

 

Og for 300hk må du virkelig klø deg i hodet om du skal godkjenne trur jeg :)

girkassemessig er nok det eneste gode alternativet på 300hk et Getrag oppsett.

Getrag-oppsett er dyrt... komponentene RUNDT kassa som koster penger i bunn og grunn. Ny lamell med clutch-modifikasjon på spline-forskjellen er fort en 1000-lapp , Adapterplate er 1000,-, Oppheng er fort 400,- , ny trykkplate er en 1500,- , nytt utløserlager koster 2-300,- , Ny mellomaksling eller kapping av M47-mellomaksling ligger på fort 1000,- der og.... også har du Hardyplate da.. til en 650,-

 

gudd løkk sier jeg bare :op

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår