Gå til innhold

Hvor mye koster skilt med navn?

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

Joda, det skulle jo virke slik, ja.

Systemet tildeler automatisk etter stigenede nummer av hva som ligger på lager, men det er vel ikke spesielt vanskelig å manipulere databasen, bare man er frekk nok eller har kunnskapen til det.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Partisk og partisk, jeg har bare funnet ut at alt for mye av det drittet som postes på forum angående Biltilsynet og regler, enten er pisspreik, eller skyldes mangel på kunnskap blant brukeren. :)

Mye av irritasjonen folk kommer med, kunne vært løst om man bare satte seg inn i reglene, og ikke fulgt ordtaket "skyt først, spør etterpå". :)

Eller at folk gjerne tror at visse ting er lovlige, eller tar seg til rette og lager sine egne regler som de følger :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse klokt fra Marvil her :)

Har ikke noe spesielt å tilføye for han har jo dekka det aller meste. Så vist folk fremdeles lurer på hva som går eller ei så er det bare å lese hva Marvil har skrevet tidligere i tråden :D

Hehe, hyggelig.. :)

kremt; Nettopp, det finnes litt for mange slike.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall var jo Vollvik heldig som helt tilfeldig fikk skilt med 222222. Og Stordalen var jo også rimelig heldig som fikk skilt akkurat når det var kommet til 10000.

Så jo, navn og bil har (i praksis) definitivt noe å si når det kommer til skiltutdeling...

Mener å huske Vollvik kjøpte sine (vet ikke om det var BT eller privatperson som solgte dem, alt er mulig)

Marvil: Mye klokt her, og bra forklart. Nå ble jeg glad :)

Dimmu87: BT og Politi er akuratt det samme som Brannvesen, Ambulansepersonell, og leger for densaksskyld. Vanlige folk som gjør noe for samfunnet. Du ville nok ikke levd et så godt liv som nå uten dem :)

Så det har ingeting med å være partisk men å bare rett å slett se litt lengre en til nesetippen din :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske Vollvik kjøpte sine (vet ikke om det var BT eller privatperson som solgte dem, alt er mulig)

Dimmu87: BT og Politi er akuratt det samme som Brannvesen, Ambulansepersonell, og leger for densaksskyld. Vanlige folk som gjør noe for samfunnet. Du ville nok ikke levd et så godt liv som nå uten dem :)

Så det har ingeting med å være partisk men å bare rett å slett se litt lengre en til nesetippen din :)

Så uten purken og biltilsynet ville ikke jeg hatt et like godt liv som jeg har nå? Utdyp gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg berre lurte på koffor de va so vanskeli å få små skilt :sombrero:

sa aldri at BT å purken å resten av gjengen e rævhol so de heite på fint :D men de e ikkje te å stikke under en stol at de e nåken so e de! dei gongane eg ha blitt stoppa av politi ha dei vore greie (men fy so dyrt :( ), BT ha eg ikkje hatt nåke me å gjere endo, men ha heirt so mykje drit om dei i bergen at eg ikkje tør :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TF22222, som var skiltnr på Vollvik sitt gamle egg, ble nok tildelt på vanlig måte, og har ikke stått på noe annen bil tidligere (og ikke solgt av noe privatperson, da dette ikke er mulig). :)

TF er forøvrig Voss, men vet ikke hvorfor han har Voss-skilter (mulig bilen ble godkjent der), men jeg tipper at de har lett rundt etter et pent nummer, noe Voss hadde ledig, og dermed fikk han dette. Det skal Ola Nordmann også ha mulighet til å få (selv om det tar lenger tid). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uten purken og biltilsynet ville ikke jeg hatt et like godt liv som jeg har nå? Utdyp gjerne.

Om du faktisk ikke klarer å skjønne hvilken jobb spesielt politiet gjør, så har jeg problemer med å tro at du klarer å skjønne det om noen sier det til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, BT ble bare sammenligna med politi av meg som en embetsstilling. Og en verden uten politi kan du tenke deg til selv :)

eg berre lurte på koffor de va so vanskeli å få små skilt

sa aldri at BT å purken å resten av gjengen e rævhol so de heite på fint men de e ikkje te å stikke under en stol at de e nåken so e de! dei gongane eg ha blitt stoppa av politi ha dei vore greie (men fy so dyrt ), BT ha eg ikkje hatt nåke me å gjere endo, men ha heirt so mykje drit om dei i bergen at eg ikkje tør

Huff det tok tid å lese. Jeg kan også skrive på dialekt, men jeg tror ikke det er mer givende, bare mer ireterende for alle andre.

At det er dyrt å bli stoppet av politi er ikke deres feil, men våre kjære folkevalgte :). En annen ting er at jeg gang på gang ser at i dette forumet er politiet noen rævhol som du så fint sa det. Kan godt hende det, men du hadde aldri hatt like stor respekt til meg som til en politimann

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider