Gå til innhold

Fjernstyrt sentrallås! Fargekoder!

Ranger emnet

steinis

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en alarm med muligheter for fjernstart og styring av sentrallås. Etter mye fram og tilbake, og ingen løsninger fra andre forum må jeg nå spørre om hjelp! Har følgende ledninger fra alarmenheten som skal kobles på sentrallåsen:

Orange/black

White/black

Yellow/black

Orange

White

Yellow

Mener dette er de samme ledningene som er på en DEFA alarm. Siden Audin min har vakumstyrt sentrallås så ligger vakumpumpa i baggasjeromet og selve bryteren i førerdøra. Har hørt noe om at sentrallåsen styres vha pulser, men veldig usikker. Noen som vet?? Noen som har koblingsskjema for fjernstyring for vakumstyrt sentrallås?? Evt DEFA sitt skjema spesifikk for Audi A4??

- 00 A4 Avant TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å mase, det kan godt hende det er noen ute i garasjen å sjekker nå, eller noen som prøver å finne det ut.

Er ikke nødvendig å bumpe tråder før etter 1-2 dager!

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg driver å selger alarmer med Fjernstart.

Så jeg kan skaffe de skjemaet som du nevner her.

Bare PM meg med en mail adresse så skal vi fikse dette. :-)

Golf MK1 - 1981 mod: Prosjekt (skal selges)

Opel Rekord 2.0 - 1986 mod: Prosjekt (ble kræsja)

Caravelle 1992 mod: Prosjekt. delvis ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Heisann.

Jeg driver å selger alarmer med Fjernstart.

Så jeg kan skaffe de skjemaet som du nevner her.

Bare PM meg med en mail adresse så skal vi fikse dette. :-)

Hei har du skjema til Audi A3 1999 model. Og vil du fortelle meg hvor denne sentrallås enheten befinner seg, om du vet dette...

Har lest Haynes boka både opp og ned, men det står sørgelig lite om plasseringer til slike bokser eller plasseringer av viktige koblingspunkter...

Jeg vil koble en Defa alarm 800 series til styring av orginal sentrallås og vindusheiser.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

vet det er en gammel tråd, men hvilke ledninger er det som skal kobles på hva i bagasjerommet.

har kjøpt et kitt med fjernstyrt sentrallås fra fk automotive.

koblingsskjema var helt elendig og jeg skjønner ingenting.

noen som kan hjelpe en stakkar^?

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider