Super Azo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Her er litt tidlig informasjon om det kommende spillet i Need for Speed-serien fra EA. Need for Speed: Carbon ble kunngjort på E3, men vi fikk svært lite informasjon om spillet. Nå har Eurogamer og Computer & Video Games skrapt sammen noen detaljer fra diverse artikler i blader fra Storbritannia og USA. Spillet skal visstnok foregå i og rundt Carbon Canyon i California, hvor folk med litt for raske biler og litt for lite vett gjerne samles for å se hvem som kan sette seg selv og andre i fare på mest mulig spektakulær måte. NFS: Carbon ser ut til å komme med flere elementer fra både NFS: Underground og NFS: Most Wanted, og skal tilby både heftige politijakter og en opplevelse av å bygge opp gjengen din til å bli beryktet på landeveien. De ulike gjengmedlemmene vil alle ha unike egenskaper; noen vil være bedre til å kjøre konkurrenter av veien, mens andre for eksempel er eksperter på "slipstreaming". I følge rapportene kommer spillet med tre store spillområder, hvor du må prøve å vinne kontrollen over syv territorier som hvert bringer med seg spesielle bonuser. Dette foregår selvfølgelig ved hjelp av racing, og for å hjelpe deg kommer spillet med mellom 50 og 100 biler (hvilke fabrikanter og modeller spillet inneholder vet vi imidlertid ikke). Spillet kommer til Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PS2, Xbox, PSP og PC. Flere detaljer er ventet i løpet av relativt kort tid, etter som lanseringen skal foregå denne vinteren. http://gamer.no/nyhet/ps2/forste_detaljer_om_nfs_carbon/27082 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Som jeg sa på gamer.no forumet: Enda et spill fra EA jeg kan laste ned, og håpe på at Need for Speed serien snart pakker sammen... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 dette så jo HELRÅTT ut da :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Dette skal forhåndsbestilles! :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ALLE spill i need for speed-serioen er verdt å kjøpe og jeg har så å si alle :P Dette blir nok et nytt i samlinga :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 har ikke spilt mye nfs siden porsche, som etter min mening er det beste gjennom tidene :) Men får vel prøve dette også, og lage en formening ut i fra det. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super Azo Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 trailer http://www.ea.com/nfs/carbon/us/theater.jsp?media=videos Drifting er tilbake. Savna det i Most Wanted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Dette høres fett ut,en blanding av NFSMW,NFSU1 og 2,samt NFSHP2..ouch :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-7597637193859006795&q=need+for+speed+carbon motorlyd har dem fått til at:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Dette må man jo bare ha i sammlingen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Filmene var jo bare utrolig bra :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 nå begynner de å tyne ut dissa NFS spilla litt mye her.. AND I LOVE IT :D hehe er mange jeg ikke har fått med meg.. men de jeg har spilt, nam!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 er det med drifting? dette var noe som jeg savnet noe helt sykt i most wanted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 har ikke spilt mye nfs siden porsche, som etter min mening er det beste gjennom tidene :) Men får vel prøve dette også, og lage en formening ut i fra det. Er nesten enig med deg, det er/var et utrolig bra spill! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Når kommer dette spillet ut? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg