Blix1 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 er det blitt sluppet pc demo av spillet? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Porsche er fortsatt det beste nfs spillet per dags dato. Word. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 det så rått ut :) ikke så lenge igjen eller nå :cool: gleder meg ass... Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 har prøvd det. det er ikke stort å glede seg til. eneste kule med det er at man kan lage sin egen styling mer eller mindre. men resten er møkk. og det sier jeg som har synes de tre foregående har vært jævlig kule. men det her sugde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 dette var helt jævli ræva... Om jeg ska dømme fra demoen :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hvor får jeg tak i demo til pc? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Demo er demo. Final release og noen patcher, så er nok spillet bra :) Gleder meg som en unge.. wrææl! Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 start og spill det om et år eller noe sånt. så har det kommi mange patcher:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Demo er demo. Final release og noen patcher, så er nok spillet bra :)Gleder meg som en unge.. wrææl! Feil. Hele spillet suger like mye som demoen. Demoen ble jo sluppet bare noen uker før spillet kom i hyllene = mens spillet blir trykket. Jeg er sikker på at om du fyrer opp det første need 4 speed underground spillet og sier til en kamerat at det er Carbon, så merker han ikke forskjell. EA er verdens lateste mennesker. start og spill det om et år eller noe sånt. så har det kommi mange patcher:D Om et år har det ikke kommet noen patch, men da skal jeg love deg at Carbon 2 kommer ut. med én ny funksjon som de bruker hele reklamebudsjettet på å få fram. Blir også feil å si å si at "spillet blir sikkert bra etter noen patcher".. Det kan man jo si om alle dårlige spill egentlig :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 WorD:) Carbon er absolutt ikke verdt en femmer. for de som gleder seg og ikke kan vente så gå i kurven på elkjøp og hent underground 1. samma greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Syns faktisk at underground er mye tøffere enn carbon demoen. Gått å gleda meg til det spillet lenge, men nå vet jeg ikke om det er verdt 500kr Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 spille slippes 2 november.. :) fick de opplyst på elköp i bodö.. arti arti.. :D Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 spille slippes 2 november.. :) fick de opplyst på elköp i bodö.. arti arti.. :D D'uh. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Syns faktisk at underground er mye tøffere enn carbon demoen. Gått å gleda meg til det spillet lenge, men nå vet jeg ikke om det er verdt 500kr har spurt 3 ganger om demo. får aldri noe svar.. så vær så snill å svar meg. har noen peiling på hvor jeg finner demo? eller noen som kan sende meg en demo? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Porsche 2000 / Porsche Unleashed er det beste NFS-spillet. Et spill med like bra feeling, fysikk og handling hadde jeg kjøpt tvert. Er mer enn nok spill som har ricere med neon herfra til månen, jeg synes NFS kunne latt være å gå der. Enig der. Men Need for Speed 3 og 4 var også bra. Husker det gikk ann å klikke på bilene å få masse tøffe videoer og annet bonus om bilene. Dem som Lagde NFS3 fikk jo sparken enda de lagde et kongespill :( Å det var da NFS ble endelig populært. Selv har jeg hele serien :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg