Laks1 Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Har ikkje prøvd spillet enda, men skal prøve det i morra(idag blir det vel. =P ) Har høyrdt diverse uttalelser om spillet, både positive og negative. Gleder meg til å prøve det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Du har sikkert no valgmuligheter for skjermkortet som icon nede i høyre hjørne i windows.. Let rundt der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 der tar du nok feil.. :D :D det går godt ann og svar noen sikkelig når de har problemer. Han har allerede fått et forslag om å endre på AA, eventuelt oppdatere til siste directX dersom han ikke har det...har ikke fått noen tilbakemelding på om det funka enda :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Om du har leket for mye med AA så må du påtvinge at den skal av. I windows høyreklikker du på skrivebordet og velger "Egenskaper" eller "Properties" Så blar du til avansert eller den borterste tabben og leter opp "innstillinger" er forresten samme plass hvor du stiller oppløsningen på skrivebordet. Avhengig av skjermkort produsenten så skal du nå komme inn i et virrvarr av menyer og her må det letes etter "Anti Aliasing" slå den over fra "Programstyrt" til off. Så er det bare å prøve, i verste fall før du bruke gamle drivere. Og til dere som prøver å kjøre på Intel skjermkort, se min tidligere post 4 sider bak eller mer, men et kort svar er at det går ikke. Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Sweeper: Takk. Men det hjalp desverre ikke. :( Her er specs på maskina: Geforce 4 mx440 with AGP8x Intel Pentium 4 CPU 2.40 GHZ 2.41Ghz, 1,00gb ram. Har fått litt hjelp her og: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661956 Er det skjermkortet som er for gammelt? (Kameraten min som sendte det for meg på diskusjon.no må stå opp først så jeg får svart de.) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Sweeper: Takk. Men det hjalp desverre ikke. :( Her er specs på maskina: Geforce 4 mx440 with AGP8x Intel Pentium 4 CPU 2.40 GHZ 2.41Ghz, 1,00gb ram. Har fått litt hjelp her og: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661956 Er det skjermkortet som er for gammelt? (Kameraten min som sendte det for meg på diskusjon.no må stå opp først så jeg får svart de.) OUCH der har vi jo problemet med en gang jo. Gamle GeForce4 MX mangler ALT som heter shaders og litt til. Står også i readme filen at MX kort støttes ikke så du må nok ha nytt ja. AA innstillinger og nye drivere kommer ikke til å hjelpe deg i det hele tatt med noe slikt under pansret. Er som å komme med en standard Volvo 240 til ett løp i GT500 klassen i Super GT. Du kommer til å falle ut med en gang etter start ;) Kort og greit, stikk på HW.no og søk etter billigste webshop for nytt skjermkort eller ta en titt på noen bruktmarked som QXL, Ebay eller HW.no's bruktmarked for skjermkort, om du finner et 9800 Pro så skal det nok gå ganske greit til en billig penge. Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Må bare si att dette e like bra som nfsu1 og 2 om ikje litt bedre.. I ett bilspill forventer e mä ikje att de ska va som å kör i verkliheta.. körer spill for att de e morro å ikje för å bli bedre i trafiken.. Topp spill e min meining.. :) Driftinga e litt dom på banemodus.. men ned fjell e det vanskeli men når du får de til e det arti :D Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 har du prøvd og laste ned den nyeste driveren det er av og til det hjelper... ellers bør du kjøpe deg nytt skjermkort supraguy det er for såvit det smarteste... du har eit elendigt 3d kort... her har du eit rba skjermkort til rundt 1500: http://www.dinpris.no/prices.x?cid=3&gid=100&sid=566&pid=141623&tab=specs Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Takker for hjelpa. Hehe, kortet var bra for 7 år sia da. :D Tenkte å kjøpe det her ja: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319765 Men vet ikke om det passer. Tenkte på det som står i den røde ruta. Får se om jeg skjønner noe av det når jeg åpner pc'en. Eller det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324733 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Takker for hjelpa. Hehe, kortet var bra for 7 år sia da. :DTenkte å kjøpe det her ja: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319765 Men vet ikke om det passer. Tenkte på det som står i den røde ruta. Får se om jeg skjønner noe av det når jeg åpner pc'en. Eller det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324733 Det første der er et PCI-Express kort, og siden MX kortet du har er AGP så tipper jeg at PC'en din kun har AGP-port. Du må altså ha et AGP-skjermkort. Den gode nyheten er at AGP-kort er ganske billige nå siden de er på vei ut, den dårlige er at det neppe vil ta lang tid før du uansett må oppgradere til en PC/hovedkort med PCI-Ex port og tilsvarende skjermkort for å spille de siste spillene. Kort nummer to passer, og er helt kurant. Har selv PCI-Ex-versjonen av dette og det gjør jobben bra i forhold til hva det kostet :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ja ok. Takk. Kanskje ikke vits i å bruke 1500 spenn på agp kort da? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Vel, man får mange gode og billige agp kort fortsatt :) Må ha nytt hovedkort for å bruke pci express, koster det og :) Jeg har ett som er jævli konge.. 6800gt ellerno Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ja ok. Takk. Kanskje ikke vits i å bruke 1500 spenn på agp kort da? Vell alt er avhengig av hva du har råd til å betale i første omgang og hva du har nå. I mitt tilfelle kunne jeg hente ut litt ekstra ved bytte til et bedre skjermkort: AMD Athlox XP-M 2600+ @ 2200 MHz 1024Mb RAM PC3200 Corsair GeForce 4 Ti 4600 EPoX 8RDA+ Hovedkort Jeg svidde av litt ekstra cash på skjermkort og for å si det sånn, jeg har ingen problemer den dag i dag med det hele. Jeg spanderte på meg et Point Of View 7800 GS kort med 256Mb RAM i AGP utførelse. Men jeg gjorde en oppveing av hva jeg hadde råd til. Enten, nytt Hovedkort og CPU og beholde GeForce4'n eller så spandere på seg et råere AGP kort. Tragisk nok så hadde jeg ikke anledning å bringe maskineriet til Sverige så jeg får ikke spillt så mye på den da men jeg synes fortsatt at jeg fikk det jeg ville ha. I ditt tilfelle om du har penger så ville jeg vurdere hva du har råd til finansiellt sett, kan du vente og har litt mer cash kommende inn så anbefaler jeg å vente også ta en full oppgradering (Ikke glem strømforsyning da, den må være kvalitet!!!) men har du et stivt budsjett og vil ha litt kraft så gjør du som meg og kjøper et billig kort nå og forlenger levetiden litt mer til du kan få inn mer penger, selvsagt så trenger du IKKE å legge like mye penger i det som jeg gjorde da ;) Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ja ok. Takk. Kanskje ikke vits i å bruke 1500 spenn på agp kort da? Joda, dersom du planlegger å beholde PC'en en stund til :) Hvis du derimot bytter hovedkortet ditt om f.eks seks måneder så vil det nye kortet mest sannsynlig ha kun PCI-Ex, og da må du i såfall bytte skjermkort også. Men er du fornøyd med PC'en som den er, gå for AGP :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 kjempe bra spill syns jeg, litt mer ekte v8 lyd i de gammle amerikanerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg