fastolsen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Kjøpte dette spillet til PS2 i går, har vel spilt i en time og er på 15% prosent inkl. masse freeroaming og kødding, way to go! Så var det driftinga da... Tror faktisk moren min hadde greid det etter et par min med øving, makan til dritt har jeg faktisk aldri opplevd på et bilspill... Man kan jo faen meg sleppe joysticken og fortsatt ligge bredt jo! Ja jeg vet det er et arcade spill og man ikke kan forvente no GT4 eller Lfs takter, men det finns da grenser, skulle tro fysikken ble laget på tidlig 90-tall... konklusjon; 500kr i dass... God kveld:D Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 men det er jo flere som syntes det ikke er noe fett.. så hva EN enkelt syntes er ikke tilfelle er 3 gutter her som alle liker bilspill som ikke liker det... o jah vi digga nfsug og ug 2 så det var bare carbon som var skuffelsen... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 fått spilt det mye nå, og det er jo drit fett da.. endelig et spill etter Motor City Online, hvor man kan montere presse med fuglekasse gjennom panseret på veteranbiler.. :D Camaro'n min er sort med tradisjonelle flammer med hvit outline, og Centerline felger! Jeg digger den ;D Kult de har tatt med American Racing og Centerline.. ble faktisk overaska der. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Hmm, jeg sliter plutselig litt nå. Allt var griselett helt til jeg kom til det røde området, men nå kjører jeg mot Lamboer og Carrera GT osv. Og jeg kjører bare en sugen Rx7, har jo ikke nubbesjangs mot de, har unlocket 350z og Impreza, men de suger jo også. Har forsøkt med Hemi Cuda, men den kjører jo som et badekar (gjør egentlig alle bilene). Hvordan får jeg låst opp noen skikkelige biler, ikke bare sånnt jall? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Samme problemet som deg... Jeg testet også med Cayman, men for svak.. Måtte opp til Supra for å vinne mot den ene på Mountain saken...... (han kjørte ut hos meg, hadde ikke klart å ta han ellers) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Gikk faktisk med Cuda'en, fikk oppgradert den litt så ble det bra. Hvordan unlocker du supra? edit: Fikk låst opp Gallardoen, og da gikk alt mye bedre:D Ferdig med story nå, etter 2 dager:) lite bilde av gullet:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
htn Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 på et av reward cards'a står det at man må få 1.000.000 i money balance. hvordan får man det? har kjørt alle racene og har 40.000 i tillegg til 3 biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 og laste ned demoen tar jo_bare_6 timer... Men får da håpe det er no å glede seg til når den er ferdig nedlastet... Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jeg ville ikke si at demoen er verdt 6 timers venting! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 spilte i 5minutter, Kontrolpanel --> Legg til fjern programmer. Synd for deg da, få spill som blir moro etter 5 minutter :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Da har jeg vært og hamstra et par spill.. NFS carbon og tony hawk prosject 8, kosta 349kr per stk på Elkjøp. Kjørt litt i carbon, Ingenting som skuffer sånn umiddelbart. Ett par små ting er det.. Når man skal bevege seg rundt på menyene så er det litt lang reaksjons tid fra man trykker på knappen til skjer noe. Det blir vel sånn pga av at det er mye bevegelse på menyene. -Den andre tingen er kameret på driftinga.. vi kameraet hadde fulgt bilen litt bedre så hadde det vært litt bedre.. Sånn det er nå så svinger bilen frem og tilbake på en stang som er festet i bunn på skjærmen på en måte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruL Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 har 2 spørsmål her: 1. Noen som kan si meg hvem bil som er den beste? 2. ossen i hule heite får dere til driftinga, krasjer bare i kanten jeg, null kontroll, noen læreborttriks her? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 noen som har funnet noen oppdateringer til spillet? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 har ikke drifta så mye enda, men det jeg har funnet ut ved og kjøre orginal rx8 er at man må ha god fart og satse maks, men ikke sånn at du tverrer bilen maks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruL Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 har ikke drifta så mye enda, men det jeg har funnet ut ved og kjøre orginal rx8 er at man må ha god fart og satse maks, men ikke sånn at du tverrer bilen maks.. oki, jeg har tatt alt unntatt drifting og et par sånne canyon greier, så akkurat nå kjører jeg rundt i en gallardo, lurer på om det er noen bil som er overlegen over den igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg