Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

oki, jeg har tatt alt unntatt drifting og et par sånne canyon greier, så akkurat nå kjører jeg rundt i en gallardo, lurer på om det er noen bil som er overlegen over den igjen?

murcielagoen den er enda raskere... har runnet spillet. syns det burde vert en enkel måte å få masse penger på etter du har runnet det. for jeg kjøpte murcielagoen etter gallardoen og då hadde jeg ikke råd til tuning, så måtte selge alle bilene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

murcielagoen den er enda raskere... har runnet spillet. syns det burde vert en enkel måte å få masse penger på etter du har runnet det. for jeg kjøpte murcielagoen etter gallardoen og då hadde jeg ikke råd til tuning, så måtte selge alle bilene

okei, jeg hadde murcielagoen fra før, men gikk over til gallardo fordi den var da nyest, hehe

kanskje best å gå tilbake igjen da, ossen klarer du forresten å selge biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 100% nå etter 6timers spilling eller no, men har ikke fått Egget eller R8'en? hva skjer?

Edit: Åssen få cash når man er 100% a? Er det noen cheats jeg kan bruke?

nei ingen cheats nei... Egget? er det med i carbon asså?

den eneste måten er å ta gamle race der du bare får 500, men vis du bruker en spesiel kar på crewet så får du 750 istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står Koenigsegg i rulleteksten hvertfall..

Tar litt lang tid hvis man bare kan vinne 750 da. Dritt at dem ikke har gjort sånn at man kan kjøre free roam utenfor career mode.. Halve morroa er jo å kjøpe en ny bil og trimme og style den.

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro mucle hele veien starta med camaro og fortsatte med mustangen gt 500 helt forelska i den bilen lagde min egen elanor utgave:P, og siste bossen var piss lett i canyon kjørteforbi i starten og lå der i 5 sec ,ferdig, fikk ikke den audi'en fra siste bossen synes det er rart fordi han sier på slutten at nøkkla ligger i bilen. og synes det var alt forlite drifting bare 6 baner i alt ellerno. canyon drifting var vanskelig i begynnelsen men det går som en lek etterhvert. men det jeg altid har synes har vært elendig i nfs er den nos'en hvorfor får jeg fult grep igjen når jeg bruker nos?

feks i starten så spinner man jo bare, bruker man nos får man grep og skyter avgårde som en rakett, det samme hvis jeg mister grepet i svingene, bare nos'er litt og så var jeg på rett kjør igjen kan også brukes til å rette opp bilen. merka det også i drifting da bruker jeg nos'en for å komme vekk fra veggen hvis jeg kommer for nærme.

tuner's og exotic var bare kjedelige greier ingen overstyring bare masse understyring selv med bare torque , drifte hjul osv. og siden når ble viper mucle car hehe. men ellers mye bra underholding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med flere her at dette var søppel. Brukte ca 10 timer på å få 100% Altfor lite underholdning forpenga. Og ingen muligheter til å samle opp penger raskt. Sitter igjen med max trimma Skyline og 9 credits etter å ha testa og surra litt med andre biler. Tragisk. Men har klart å få over 1 mill poeng på en driftebane da. Den nest siste på free run eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ingen cheats nei... Egget? er det med i carbon asså?

den eneste måten er å ta gamle race der du bare får 500, men vis du bruker en spesiel kar på crewet så får du 750 istede.

Finnes masse cheats til underground

Jeg brukte hvertfall den til å få 999999999 penger.. så nå har jeg handlet alle biler og rustet alle opp.. Gøy å prøve alle forskjellige

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du lagt ut den coden? Fungerer den i career mode?

Bruker en trainer. ikke kode.

veldig genialt. da en trykkker bare på en tast i spillet så virker det meste.

her er filen jeg bruker hvertfall

http://gamefilez.mofunzone.com/trainer_filez/MoFunZone.com--need_for_speed_carbon_17_trainer.zip

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider