Buzzn Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 syntes grafikken var ok jeg fullt på alt da... men husk full versjone blir ofte bedre en demoen..( heilt einig demonen pleier og være mykje mykje dårligere en fullversjone... det er lurt og vente til fullversjoenen kommer til dere kritiserer spillet alt for mykje... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette, alt for likt NFSU 2 med litt NFSMW blanda inn:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Need For Speed Most Wanted demoen var forferdelig. Selve spillet derimot, underholdende til tusen! Jeg kjøper Carbon uten tvil, MW skuffet ikke i fullversjon! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 min menig om saken: Har kun spillt need for speed porshe boxster før, det spillet sugde maks.. på den måten har alle need for speed spillene som kom etter F&F vært konge i mine øyne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Da er spillet straks på plass her, til ps2, så i kveld skal det spilles :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Lasta ned? Laster ned nå til PC'en, bare for å se hvordan det er :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clinton Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 synes hele sugde maks til pc.ville ikke spillt det om jeg hadde fått betalt for det engang. og på driftingen lever jo bilen sitt eget liv.når du svinger for og hive ut bilen i sladd, svinger hjulene seg automatisk motsatt vei når du er i sladden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ja det merka jeg også! Hjulene svinger av seg selv. Må være mulig å slå av det. Hvis det er en slags stabilitetskontroll som gjør det. Jeg ble skikkelig skuffa over driftinga. Sugde maks! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 min menig om saken: Har kun spillt need for speed porshe boxster før, det spillet sugde maks.. på den måten har alle need for speed spillene som kom etter F&F vært konge i mine øyne... nfs porsche er no det beste need for speed spillet som er lagd, spes i forhold til andre spill fra samme tid Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 What he said. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg fikk mitt NFS Carbon på Tirsdag, og syntes det var greit nok, er 30% ferdig. Og til dere som klager på driftinga så tror jeg ikke helt dere har skjønt hvordan det skal gjøres, jeg ligger kontrolert med lite rattutslag hele banen rundt. (Xbox360) Driftinga er kjempe morro nå man får det til. Men dog ikke helt realistisk :( Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 var og kikka etter det i dag, men de hadde det bare til Pc og PSP :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg fikk mitt NFS Carbon på Tirsdag, og syntes det var kjempe bra, er 30% ferdig. Og til dere som klager på driftinga så tror jeg ikke helt dere har skjønt hvordan det skal gjøres, jeg ligger kontrolert med lite rattutslag hele banen rundt. (Xbox360) Driftinga er kjempe morro nå man får det til. Grafikken er meget bra Tirsdag ja... Release i går. Tror grunnen til at mange klager på driftinga er fordi den er like realistisk som bibelen. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Nå må vi huske at Need for speed er er et arkaqde spill ingen simulator... Hvor gøy hadde det vært om handlinga hadde vært som gjennomsnits drifte bilen i norge på vinters tid, altså en halv sliten sierra eller 240 med 120hk under panseret... ??? :D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Nå må vi huske at Need for speed er er et arkaqde spill ingen simulator... Hvor gøy hadde det vært om handlinga hadde vært som gjennomsnits drifte bilen i norge på vinters tid, altså en halv sliten sierra eller 240 med 120hk under panseret... ??? :D:D:D:D:D Jeg skjønner ikke hvorfor dem ikke kunne feks brukt samme opplegget som Live For Speed, da hadde jo spillet blitt 453 ganger bedre... Ligger sikkert i det at unger skal greie å spille det også :S Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg