Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

syntes grafikken var ok jeg fullt på alt da... men husk full versjone blir ofte bedre en demoen..(

 

 

heilt einig demonen pleier og være mykje mykje dårligere en fullversjone... det er lurt og vente til fullversjoenen kommer til dere kritiserer spillet alt for mykje...

Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!!

Vær på Vakt

_____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Need For Speed Most Wanted demoen var forferdelig. Selve spillet derimot, underholdende til tusen! Jeg kjøper Carbon uten tvil, MW skuffet ikke i fullversjon!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det merka jeg også! Hjulene svinger av seg selv. Må være mulig å slå av det. Hvis det er en slags stabilitetskontroll som gjør det. Jeg ble skikkelig skuffa over driftinga. Sugde maks!

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min menig om saken:

 

Har kun spillt need for speed porshe boxster før, det spillet sugde maks..

på den måten har alle need for speed spillene som kom etter F&F vært konge i mine øyne...

 

nfs porsche er no det beste need for speed spillet som er lagd, spes i forhold til andre spill fra samme tid

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mitt NFS Carbon på Tirsdag, og syntes det var greit nok, er 30% ferdig.

 

Og til dere som klager på driftinga så tror jeg ikke helt dere har skjønt hvordan det skal gjøres, jeg ligger kontrolert med lite rattutslag hele banen rundt. (Xbox360)

Driftinga er kjempe morro nå man får det til.

Men dog ikke helt realistisk :(

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mitt NFS Carbon på Tirsdag, og syntes det var kjempe bra, er 30% ferdig.

 

Og til dere som klager på driftinga så tror jeg ikke helt dere har skjønt hvordan det skal gjøres, jeg ligger kontrolert med lite rattutslag hele banen rundt. (Xbox360)

Driftinga er kjempe morro nå man får det til.

 

Grafikken er meget bra

 

Tirsdag ja... Release i går.

Tror grunnen til at mange klager på driftinga er fordi den er like realistisk som bibelen.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi huske at Need for speed er er et arkaqde spill ingen simulator...

Hvor gøy hadde det vært om handlinga hadde vært som gjennomsnits drifte bilen i norge på vinters tid, altså en halv sliten sierra eller 240 med 120hk under panseret... ??? :D:D:D:D:D

 

Jeg skjønner ikke hvorfor dem ikke kunne feks brukt samme opplegget som Live For Speed, da hadde jo spillet blitt 453 ganger bedre... Ligger sikkert i det at unger skal greie å spille det også :S

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår