Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tirsdag ja... Release i går.

Tror grunnen til at mange klager på driftinga er fordi den er like realistisk som bibelen.

 

Releasen var vel ikke på Tirsdag så vidt jeg vet, tror det var Onsdag (1/11-06) som var release datoen for 360/pc, ps2 er vel 9/11-06!

 

Men ja, jeg kjøpte spillet på Tirsdag, på elkjøp, har en kamerat der så fikk det med en gang dem mottok pakken med spillet fra leverandøren.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Releasen var vel ikke på Tirsdag så vidt jeg vet, tror det var Onsdag (1/11-06) og Torsdag (2/11-06) som var release datoer.

 

Men ja, jeg kjøpte spillet på Tirsdag, på elkjøp, har en kamerat der så fikk det med en gang dem mottok pakken med spillet.

 

1 november var realease datoen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gøy hadde det vært om handlinga hadde vært som gjennomsnits drifte bilen i norge på vinters tid, altså en halv sliten sierra eller 240 med 120hk under panseret... ??? :D:D:D:D:D

...Hæ? Hva har det med noe å gjøre?

 

Driftingen suger av samme grunn som resten av de nye NFS spillene. EA satser på et aaaalt for bredt publikum. Alt må være lett og tilgjengelig for alle. Barn på 3 år skal kunne drifte og ha det gøy. For å forsterke poenget mitt er det jo bare å se på hvilke platformer spillet blir utgitt på. Ja nemlig, ALLE.

 

Releasen var vel ikke på Tirsdag så vidt jeg vet, tror det var Onsdag (1/11-06) som var release datoen ;)

Sist jeg sjekka var det den 2.11.2006 i dag. Ergo; "I går" i min forrige post vil da være den 1.11.2006, som var release dato'en til Need for Speed: Carbon.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mitt NFS Carbon på Tirsdag, og syntes det var kjempe bra, er 30% ferdig.

 

Og til dere som klager på driftinga så tror jeg ikke helt dere har skjønt hvordan det skal gjøres, jeg ligger kontrolert med lite rattutslag hele banen rundt. (Xbox360)

Driftinga er kjempe morro nå man får det til.

 

Grafikken er meget bra

 

 

Hele morroa er jo å måtte slite litt for å holde bilen i sladd. Er ikke gøy å bare vippa på stikka så går resten av seg selv

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes egentli det var greit... litt småting som var litt drøyt, men men.. synes det var tøft å lage styling selv... taksenkinga på muskelbiler va litt rått da...

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår