Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Fått lagt inn i morges nå, funker fett :)

Litt uvant styrefølelse og sånn til å bynne med men nå funker det greit :)

 

Dog må si jeg blir litt forvirret over crew-members og sånn.

Kan du få han som er med deg til å sperrre for de andre bilene bakover og sånn?

Og må man betale for at de er med og hjelper deg?

 

Litt merkelig også den speedtrap-greia, er det om å kjøre fortest mulig forbi slike? :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på og kjøpe det selv, men da jeg solgte min stasjonære på grunn av kjøp av laptop (Laptopen har bedre ytelse en den stasjonære jeg hadde), så tror jeg problemet ligger her.. har sett rundt i readme filene til spillet, og tydligvis STØTTER ikke spillet chipsetet, eller grafikkortet da det er et Intel GM family grafikkort.

 

Selv syntes jeg det er ganske dårlig av Ea games, da mange bruker laptoper som sin datamaskin, med ekstern skjerm, mus, tastatur og drøss med eksterndisker. Så da blir det nok ikke noe spilling eller kjøp av det på meg. Om ikke noen andre vet om et lurt triks for og få det til og fungere som det skal? :)

 

Litt kjipt om du kjøper en hissig laptop (Acer F , eller en dell x gamer laptop som koster rundt 16k), så funker fader ikke spillet... tåplig spør du meg :P

 

Hyl ut om noen får til spillet på laptop med Intel skjermkort!

 

 

 

 

Sjekket forumet til ea? Ofte noen luringer som klarer å komme fram til en løsning der.

http://forums.ea.com/mboards/category.jspa?sls=2&categoryID=53

 

Regner med du har lasta ned andre drivere?

 

Evt kan du jo kjøpe en overpriset alienware laptop som kjører alle nye spill på max grafikk i dvalemodus :thumb

http://www.alienware.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på og kjøpe det selv, men da jeg solgte min stasjonære på grunn av kjøp av laptop (Laptopen har bedre ytelse en den stasjonære jeg hadde), så tror jeg problemet ligger her.. har sett rundt i readme filene til spillet, og tydligvis STØTTER ikke spillet chipsetet, eller grafikkortet da det er et Intel GM family grafikkort.

 

Selv syntes jeg det er ganske dårlig av Ea games, da mange bruker laptoper som sin datamaskin, med ekstern skjerm, mus, tastatur og drøss med eksterndisker. Så da blir det nok ikke noe spilling eller kjøp av det på meg. Om ikke noen andre vet om et lurt triks for og få det til og fungere som det skal? :)

 

Litt kjipt om du kjøper en hissig laptop (Acer F , eller en dell x gamer laptop som koster rundt 16k), så funker fader ikke spillet... tåplig spør du meg :P

 

Hyl ut om noen får til spillet på laptop med Intel skjermkort!

 

Vell skyld på Intel og ikke EA for det der, det der Intel søpplet er bare en merkelig unnskyldning for et skjermkort...

For å si det sånn, teknologisk oppbygning er det som om du tar en gammel 1980 talls Opel Astra stasjonsvogn med masse rust og sender den til et løp mot racing biler fra JGTC og bilen er i standard trim.

Kort sagt, det er noe møkk de der Intel kortene, støtter svært dårlig 3D akselerasjon, eneste de kortene duger til er websurfing.

Til den dagen Intel får banket hodene sammen og støtter teknologi som T&L fullt ut og diverse DX8 og 9 features så må vi nok se lenge etter spilling med disse kortene.

 

Personlig spiller jeg på en AMD Laptop med en ATi Radeon X200 Xpress kort for tiden, går glatt men uten noe mye pen grafikk da vell og merke.

Skal bli rått å prøve det på min stasjonære PC til jul med et 7800 GS kort.

Morsomste er at denne laptopen jeg har kjøpte jeg på Elkjøp for rundt 5k...

 

For øyeblikket synes jeg spillet er ganske ok om ikke supert, rikelig med FMV sekvenser i allefall i starten som skaper en historie, spør du meg er det en viktig ingrediens for EA når de lager disse spillene.

Uten det tror jeg nok at de hadde tapt en del poeng ja.

Gjenstår å se om det holder seg utover spillet, sliter med politiet for tiden, begynner å bli vanskelig å riste av seg, pursuit breakerne funker ikke sånn som i Most Wanted og da blir det verre å riste av seg purken.

Savner MW traineren min med instant speed cheat og alt det, den var for å si det sånn, politiets verste mareritt, tror det ofte kunne stryke med 80 politibiler på kort tid.

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

 

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet på 20% nå, heftig spill gitt :)

Et av de mest spennende bilspillene jeg har prøvd hvertfall, moro den purken som driver å kjører etter :)

 

Flaks på Canyon race også, vant med bare 1400 poeng :)

 

Har du nok power så kan du jo prøve mitt triks da.

Press deg foran også når han prøver et kontra angrep på deg så sørger du for å introdusere han til Mr Autovern.

Funker fint faktisk, men kan være farlig der hvor autovernet er skrøpelig og gir etter, kan hende du også drar etter ;)

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

 

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er det dårligste spillet i nfs serien... hvorfor kunnde de ikke bare brukt samme kjøre egenskaper som i ug 2 eller noe sånt??? ikke så bra den heller men 1000 ganger bedre en denna.. og at de faktisk tørr å kalle det drift.. bilen motstyrer jo av seg selv... og ALT som gjøres av seg selv på bil spill uten å gire er en uting

dermed basta ;)

 

ps kondolerer til de som har brukt penger på det.. dere skulle heller kjøpt noe fett til bilen deres.. wounder baum eller noe...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns spillet er artig ;) Kommet 21% på vei.. Akuratt ferdig med første bossen.

 

ps kondolerer til de som har brukt penger på det.. dere skulle heller kjøpt noe fett til bilen deres.. wounder baum eller noe...

 

Folk liker forskjellige ting, man kan jo ikke gå rundt å kondolere til alle som har kjøpt f.eks. Volvo 240 fordi man ikke liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår