Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syntes det er det dårligste spillet i nfs serien... hvorfor kunnde de ikke bare brukt samme kjøre egenskaper som i ug 2 eller noe sånt??? ikke så bra den heller men 1000 ganger bedre en denna.. og at de faktisk tørr å kalle det drift.. bilen motstyrer jo av seg selv... og ALT som gjøres av seg selv på bil spill uten å gire er en uting

dermed basta ;)

ps kondolerer til de som har brukt penger på det.. dere skulle heller kjøpt noe fett til bilen deres.. wounder baum eller noe...

Nei nå har jeg lest denne tråden lenge nok uten å ha sagt det men nå føler jeg at jeg bare må si det.

Her er en viktig opplysning: NFS serien har ALDRI vært simulasjon, har kanskje hatt muligheten og laget en modus som de har døpt Simulation (NFS 1 og 2 løper i hodet på meg her) men de er IKKE siktet på simulasjons markedet.

NFS har aldri planer om å bli simulasjon heller så om du går å venter på noe som kjennes ekte så må jeg bare meddele deg at du er kommet feil, NFS er tvers igjennom et arkade spill som du spiller uten å måtte tenke for mye på fysikk og diverse.

Personlig regner jeg meg ikke som er arkade racer men jeg har ikke noe imot å slappe av med et i ny og ne, har jo GT4 og Enthusia om jeg vil ha en dose simulasjon.

Beklager, men arkade er og blir arkade folkens, om EA slipper deres simulasjons konkurrent til GT4 så blir det NEPPE under Need For Speed tittelen.

For å være ærlig synes jeg at EA snart skal komme seg rundt og lage PC versjonens GT4 konkurrent.

Kan vi konkurrere med tastatur? Ja, GTR 2 har bevist at det er mulig.

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. jeg må være stokk dum.. unlocka mætti biler osv. har konto'n full av gryn, men finner da faen ingen plasser og kjøpe ny bil på.. lei av detta amcar rælet jeg suser rundt i nå!

mulig det kommer av at jeg skjelden eller ALDRI spiller spill.. annet enn akkurat nå siden jeg kjeder meg

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har jeg lest denne tråden lenge nok uten å ha sagt det men nå føler jeg at jeg bare må si det.

Her er en viktig opplysning: NFS serien har ALDRI vært simulasjon, har kanskje hatt muligheten og laget en modus som de har døpt Simulation (NFS 1 og 2 løper i hodet på meg her) men de er IKKE siktet på simulasjons markedet.

NFS har aldri planer om å bli simulasjon heller så om du går å venter på noe som kjennes ekte så må jeg bare meddele deg at du er kommet feil, NFS er tvers igjennom et arkade spill som du spiller uten å måtte tenke for mye på fysikk og diverse.

Personlig regner jeg meg ikke som er arkade racer men jeg har ikke noe imot å slappe av med et i ny og ne, har jo GT4 og Enthusia om jeg vil ha en dose simulasjon.

Beklager, men arkade er og blir arkade folkens, om EA slipper deres simulasjons konkurrent til GT4 så blir det NEPPE under Need For Speed tittelen.

For å være ærlig synes jeg at EA snart skal komme seg rundt og lage PC versjonens GT4 konkurrent.

:boxers

er arkade men det finnes da grenser. for min del kunne de like gjærne gitt bilen vinger også hvis du brukte super nos'en så lettet du så kunne du fly resten av banen... og man må ikke glemme hoppe knappen...

:hvaskjera

men hadde de ordna at det ble som på Lfs hadde de latt hatt en topp selger :) for spillet er jo kult det har bare ikke noe med bil å gjøre..

for det er nettop et spill og ikke et bilspill..

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, NFS:PU er betydelig mer realistisk enn resten av spillene og fortjener ikke et arkade-stempel.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må alt være så utrolig realistisk da? hallo.. det er et spill.. ikke virkeligheten! lev med det!

need for speed har i lang tid vært kjent for sine gode ordentlige bilspill.

Hvorfor dem holder på å ødelegge dette med uvirkelig kjørefølelse etter mange år med god kritikk på det området skjønner jeg ikke.

Finnes nok av andre spill som kan lage supernosturboboost effekter. Da godtar jeg det etter som det er det man da forventer av det spillet. Men NFS forventer jeg alltid høy grafikk og kjørefølelse. Ser ut som dem skuffer denne gangen med driftinga dems. Har ikke testet spillet helt ut enda, men kan det være det går an å slå av en evnt "hjelpedriftemodus" under options?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må alt være så utrolig realistisk da? hallo.. det er et spill.. ikke virkeligheten! lev med det!

Når man lager et BILspill så bør man se til at spilleren får en følelse av å kjøre bil. I Carbon kunne man like gjerne "kjørt" romskip. Fysikk og handling på bilen er latterlig og alle som noen gang har vært i en bil i fart vil straks oppdage at noe er riv ruskende galt.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man lager et BILspill så bør man se til at spilleren får en følelse av å kjøre bil. I Carbon kunne man like gjerne "kjørt" romskip. Fysikk og handling på bilen er latterlig og alle som noen gang har vært i en bil i fart vil straks oppdage at noe er riv ruskende galt.

word.

eneste personan jeg har hørt har sagt noe veldig positivt om spillet er data folk. altså, de som henger på HW etc. skuffa meg veldig det spillet her.. men, men.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heller kjøp de som er mer realistiske da!

NFS Undergound, Most Wanted og Carbon, tror jeg, og mener jeg, er for underholdning, ikke realisme..

+1

De nyere NFS-spilla spilles når jeg kjeder meg, når jeg er for lat/sliten til å bruke ratt og spille simulatorspill eller når jeg har lagt meg i sengen og ikke sitter i Daihatsusetet og spiller.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heller kjøp de som er mer realistiske da!

NFS Undergound, Most Wanted og Carbon, tror jeg, og mener jeg, er for underholdning, ikke realisme..

Repeterer meg selv litt her... :)

Tror vel mye av bitchinga kommer av ergrelse over at det ikke finnes spill som tilbyr de samme featurene som NFS OG en noenlunde vettug kjørefølelse. EA kunne lett ha laga et skikkelig rånespill med relativt realistisk fysikk. Jeg tror faktisk et sånt spill ville solgt bra ettersom spill som GTR og LFS har gitt simracingen en mye større fanbase.

Men nok en gang skuffer EA og gir ut noe som er mer flipperspill enn bilspill, i stedet for å kombinere det beste fra to verdener.

Videre kan man dog diskutere hvorvidt det ville være lurt av EA å gi ut et mer sim-orientert spill under NFS-navnet, siden mange gamle fans sikkert ville gitt opp serien. Så hva med å lage en ny serie med en litt annen målgruppe?

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gidder ikke å lese gjennom hele her, men prøve å kjøre spillet på en dell latidude d520 med Intel 945GM express(er laptop btw)

å nei er ikke noe noob, men lure på at det er skjermkorte eller noe som gjør at spillet ikke ønske å starte...

Sjekk ut prosjekte mitt...

http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=3629

alle komentarer er hjertelig velkommen ;)

[X] 1994 Nissan Primera (p10) sr20de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider