LLH Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Mener der 100% game complete eller 100% Karriære modus??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
htn Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 jeg får ikke 240sx! har klart de 3 checkpoint challenge'ene, men får den fortsatt ikke. et siste spm, på http://www.gamerevolution.com står det i en kode at man må trykke på triangle, hva er det på x360? (ja, jeg vet jeg ikke sjekket for ps2) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Noen her som har fått 240SX eller egget? Tror kansje egget er på special edition, men vet ikke om 240SX'en er på den. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Noen her som har fått 240SX eller egget?Tror kansje egget er på special edition, men vet ikke om 240SX'en er på den. på collectors edition er 240sx men vet ikke helt om det er på den vanlige... syns det er litt dårlig å lage en special edit etter det orginale er kommet ut, det er bare for å tjene penger. er det rart folk LASTER ned framfor å kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Finnes masse cheats til underground Jeg brukte hvertfall den til å få 999999999 penger.. så nå har jeg handlet alle biler og rustet alle opp.. Gøy å prøve alle forskjellige det må ha vert på data vel? for har sjekket rundt til ps2 der er det ikkje mye cheats... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Traineren er nok på pc ja. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kan noen si meg hvorfor ALLE disse NFS spillene er så fetta vanskelig de siste 5% av slutten ? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg kan fortelle deg at ALLE ikke var no vansklige på slutten.. men det er vel opp til hver enkelt det.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 på neeed for speed så maåtte man jo spille online for og få de siste %... det var idioti... åssen funker dette i NFSC?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 disse Canyon-løpa er så føkkings vanskelig synes jeg er tunga rett i munnen og vel så det! Dere aner ikke hvor mye banneord og knuste knapper det har blitt. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 disse Canyon-løpa er så føkkings vanskelig synes jeg er tunga rett i munnen og vel så det!Dere aner ikke hvor mye banneord og knuste knapper det har blitt. Prøv og kom deg forbi motstanderen i begynelsen og hold han bak deg i ca. 9 sek. da vinner du.. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asle|240 frelst Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Heisann carbon e jo sjukt lett å bli ferdi me, har berre litt challange løp igjen...har 240sx og shlby mustang:)..spillet kunne godt vert ein del vanskeligare synes eg Siter BMW 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
htn Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hvordan fikk du 240sx? har du special editition? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Koenigsegg hadde jeg helt fra starten av da. Hvis dere tenker på i quick race og sann. 240sx vinner man på challenge series tror jeg det var. Bare til å sjekke der. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 jeg har den special utgava, hadde ikke koenigsegg fra starten der.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg