Asle|240 frelst Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 fekk 240sx på challenge løp Siter BMW 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 da var carbon i hus... har testet det litt... og det virker greit nok.. ikke av best kvalitet.. men absolutt spennende... kunne gjerne vert mer realistiske kjøreegenskaper,men samma det.. Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Har runna det på ps2 og Xbox... Det virka som om det var lettere å drifte på Xbox :S Noen andre som har opplevd det å??? At det er lettere å drifte på Xbox??? Mvh. Morten Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Har runna det på ps2 og Xbox... Det virka som om det var lettere å drifte på Xbox :S Noen andre som har opplevd det å??? At det er lettere å drifte på Xbox??? Mvh. Morten Prøvde det på XBOX 360 i Butikken og der var det steinenkelt å få ræva ut men vanbskeli å kontrollere. Kjøpte på PC og der var det litt mer realistisk. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Prøvde det på XBOX 360 i Butikken og der var det steinenkelt å få ræva ut men vanbskeli å kontrollere.Kjøpte på PC og der var det litt mer realistisk. realistisk??? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 problemet er jo det at styringa er som en av på bryter.... :hammer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 problemet er jo det at styringa er som en av på bryter.... :hammer :D På 360 ja... Artig å leke Sharif på bane når du har runna av spillet :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 problemet er jo det at styringa er som en av på bryter.... :hammer :D da må du få deg ratt og pedaler så blir det mye bedre Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 jeg er ferdig med spillet.. vil si at det ikke var så aller verst jeg.. kunne jo vert bedre på visse ting men.. jeg har jo ratt og pedaler så jeg har prøvd begge deler det var mye bedre med ratt og pedaler:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 En kompis av meg lurer på om han unlocker koenigsegg i karriere modus eller i challenge løp og om man kan bruke den i karriere modus? Har jo ikke spillet selv så jeg tenkte jeg kunne spørre her. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg får ikke tak i 240sx i challenge series??? på ps2.. hvilket løp kjørte dere?? Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 http://www.gamespot.com/ps2/driving/needforspeedcarbon/hints.html der hasr dere løsningen på et par av bilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 nei!! jeg har gjort alle 3 Checkpoint challenge.. samt alle 3 canyon checkpoint racene.. alt jeg har fått er møkka vinyl... ingen som veeeeeeeeeet??? jeg vil ha 240sx!!!! Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 nei!! jeg har gjort alle 3 Checkpoint challenge.. samt alle 3 canyon checkpoint racene.. alt jeg har fått er møkka vinyl... ingen som veeeeeeeeeet??? jeg vil ha 240sx!!!! Det står hva du får, ett sted der challenga står lista opp. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 står ikke 240sx noen steder hos meg da men... Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg