A.H Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 står ikke 240sx noen steder hos meg da men... Bare leit.... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 har jo sett igjennom challenge series og reward cards opp til flere ganger.. står IKKE 240sx noen steder!!!??? noen som har peiling? ingen som har screenshot hvor det skal stå???:P Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buz Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 challenge series nummer tre nedenfra checkpointrace. 1992 nissan 240 sx, men bilen kan kun brukes i quickrace, ikke i karieremodus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommm Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Hmfpppp, irritabelt spill, kom meg til 91% career completion og så klikker det og jeg får ikke til å loade profilen min, det står "Unable to load profile", da klikket det gjerne i meg og.. men har lest litt på forumet, og tror det er mulig å få fikset det på noe måte, men har ikke funnet ut noen måte enda Siter d bli itj nå fæst utn skinnvæst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har runda spille 4 ganga no :) da meina ä allt. carer mod, r cards å heile pakka.. fikk 3mil i drifting ned ett fjell för i kveld me subarun :) får köp mä ett anna spill no för kjeda mä :D Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 challenge series nummer tre nedenfra checkpointrace. 1992 nissan 240 sx, men bilen kan kun brukes i quickrace, ikke i karieremodus nei... har gjort det.. og nei.. får ingen SX.. møkka spill:P Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 nei... har gjort det.. og nei.. får ingen SX.. møkka spill:P er det xbox eller pc du spiller på? xbox har ikke sx'n mens pc har... Edit: såg nå at det var ps2 du spiller på, den vet jeg ikke, siden jeg ikke har spillt det på ps2 enda... Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Han m Huå Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 myje muligt at du kan lasta ner bila t spele... sånn vis du ville ha den bilen lissom....går vaffal t xbox 360!!! Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 tror desverre ikke den existerer på ps2. men hva med Egget? er det på ps2? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carbonboy Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Heisanncarbon e jo sjukt lett å bli ferdi me, har berre litt challange løp igjen...har 240sx og shlby mustang:)..spillet kunne godt vert ein del vanskeligare synes eg Har du collectors edition eller???? Det er umulig å få tak i 240sx. Hvis du har collectors edition lurer jeg på hvor du kjøpte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 er på 23% nå:) Jeg har hatt Need for speed i en uke nå! Elsker spillet! Har tatt ideen med de ulike klassene fre midnigth club 3 kanskje... har spilt i en uke og har 82%, kjører porsche carerra gt, slr mclaren, og rx8. Jeg syntes at det burde vært litt mer utfordrende! Jeg har spilt hele need for speed serien og syntes dette spillet har de mest realistiske kjøre egenskapene. :thanks NEED FOR SPEED! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg har spilt hele need for speed serien og syntes dette spillet har de mest realistiske kjøre egenskapene. :thanks NEED FOR SPEED! imstupid Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillerRide Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Noen som har blitt sikkelig ferdig med alt? Career? Reward Cards? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg har hatt Need for speed i en uke nå! Elsker spillet! Har tatt ideen med de ulike klassene fre midnigth club 3 kanskje... har spilt i en uke og har 82%, kjører porsche carerra gt, slr mclaren, og rx8. Jeg syntes at det burde vært litt mer utfordrende! Jeg har spilt hele need for speed serien og syntes dette spillet har de mest realistiske kjøre egenskapene. :thanks NEED FOR SPEED! For det første er NFS-serien "arcade-basert", ingen realisme... Hvis du syns det er realistisk at du kjører i 330kmt forbi en stillestående politibil og du har den forbi deg i løpet av 10 sec, så misunner jeg filmopplevelsene dine. Hvis du nå kun tenker på kjøringen, så er ikke den særlig realistisk heller. Må jeg trekke fram et NFS-spill (har fullført alle uten om det første), så vil jeg påstå at NFS Porsche er det minst urealistiske med tanke på kjøringen! :) Personlig syns jeg NFSC var alt for lett, gikk unna på et par dager. Slet ikke i det hele tatt... Skuffende. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Personlig syns jeg NFSC var alt for lett, gikk unna på et par dager. Slet ikke i det hele tatt... Skuffende. Ja, jeg er enig i at dette spillet var altfor lett! Jeg runda det vell på rundt 2-3 dager, hadde tatt 23 % eller no sånt etter 3-4 timer. På Most Wanted tok dette mye lenger tid. Men nå vil jeg også si at de har fått fram mye mer med dette spillet enn de tidligere, noe jeg syns er veldig bra :D Hadde så absoultt ikke klart meg uten Need For Speed! Kenneth Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg