Josteinsmira Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 eneste problemet er at F&F kommer med et spill som heter tokyo drift da.. http://gamer.no/product.php?productId=43691 ops..:hello: så det blir nok NFS ja. gleder meg til dette spillet kommer ut.. Ops, min feil :iconsm Liten off: Ligner ikke dette bildet litt for mye på et annet spill? :D http://gamer.no/product.php?productId=43691&view=images&imageId=157200 Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Uff.. dette blir bare værre og værre.. En blanding av Bila/mods til NFS, fysikken til GT3/enthusia, og verden til test drive unlimited hadde vært konge :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Uff.. dette blir bare værre og værre.. En blanding av Bila/mods til NFS, fysikken til GT3/enthusia, og verden til test drive unlimited hadde vært konge :) Oh yess! :thumb Hvorfor har ikke noen produsenter videreført det enorme potensialet som Street Legal - spillene hadde? Tenk deg det spillet med litt færre bugs og litt mere polert fysikk. Om grafikken er crap gjør meg ingenting. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Oh yess! :thumb Hvorfor har ikke noen produsenter videreført det enorme potensialet som Street Legal - spillene hadde? Tenk deg det spillet med litt færre bugs og litt mere polert fysikk. Om grafikken er crap gjør meg ingenting. Nå er jo Street legal 3 i produksjon da ;) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Nå er jo Street legal 3 i produksjon da ;) Det var nytt for meg. Klarer ikke å finne noe info som tyder på det :wonder Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det var nytt for meg. Klarer ikke å finne noe info som tyder på det :wonder men er det da:) sku ikke hadd modsan til nfs. el fra porsche så. men heller stylinga og sånn fra juiced.. for den er da ekte i den minste da.. å ikke å pokkers overkill. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 håper det blir litt real da.... NFSMW å resten av spilla suger jo... kan bremse 500hk åsså spoler ikke bilen på 2gir,idiotisk. Skulle vert kjørefysikk som på LFS men bilene å tinga på NFS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 håper det blir litt real da.... NFSMW å resten av spilla suger jo... kan bremse 500hk åsså spoler ikke bilen på 2gir,idiotisk.Skulle vert kjørefysikk som på LFS men bilene å tinga på NFS nfs er så jævlig overkill på stylinga å sånn da.. kunne heller hatt ekte styling prudukter.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Den støtter jeg. i NFSU2 er det jo kun den letteste stylingen som er pen. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Den støtter jeg. i NFSU2 er det jo kun den letteste stylingen som er pen. jepp.. juiced og street racing syndicate har bedre styling.. mye i srs er og drit da men.. nfsu serien er det bare dritt i da nesten.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Den støtter jeg. i NFSU2 er det jo kun den letteste stylingen som er pen. jepp.. juiced og street racing syndicate har bedre styling.. mye i srs er og drit da men.. nfsu serien er det bare dritt i da nesten.. ser jo ut som no jævla trasformers figurer etterpå da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Den støtter jeg. i NFSU2 er det jo kun den letteste stylingen som er pen. det har du helt rett i Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Glem NFS, Forza er svaret( ihvertfall midlertidig) Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Uff.. dette blir bare værre og værre.. En blanding av Bila/mods til NFS, fysikken til GT3/enthusia, og verden til test drive unlimited hadde vært konge :) kunne vel heller tenkt meg fysikken til LFS enn GT3 iaff.. har ikke sett/prøvd fysikken til enthusia enda da men.. :) bilene fra alle NFS spill gjennom tidene, pluss en god del fra GT spillene! :) litt baner fra GT spillene i tillegg til TDU verdenen.. ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Dette spillet gleder jeg meg til :D:D Håper det blir bedre enn NFS Most Wanted :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg