Buzzn Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 MeSs las tråden din Toyota supra og masda rx7 og rx8 er med i det nye spiller....viss du går inn på http://www.needforspeed.com så får du ei opdatert liste over biler som er med... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 MeSs las tråden din Toyota supra og masda rx7 og rx8 er med i det nye spiller....viss du går inn på http://www.needforspeed.com så får du ei opdatert liste over biler som er med... Mente at jeg bare ville ha med biler i den sjangern ;) ikke no civic, osv.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Porsche 2000 / Porsche Unleashed er det beste NFS-spillet. Et spill med like bra feeling, fysikk og handling hadde jeg kjøpt tvert. Er mer enn nok spill som har ricere med neon herfra til månen, jeg synes NFS kunne latt være å gå der. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Porsche 2000 / Porsche Unleashed er det beste NFS-spillet. Et spill med like bra feeling, fysikk og handling hadde jeg kjøpt tvert. Er mer enn nok spill som har ricere med neon herfra til månen, jeg synes NFS kunne latt være å gå der. Det glemte jeg selvfølgelig :) Begynner å komme ett par addon biler til det nå og :) http://www.nfscars.net/file.php?do=list§ion=nfs5&type=car Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 PC`n trenger et GT/Forza-lignende spill! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Så enig! Nok med disse arcade spilla nå. Eneste som er bra nok er lfs. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er jo greit med tanke på at de har d efleste bilene i spillet her men er liksom litt mye av det samme, for eksempel RX7,RX8,Supra og Skyline. når de ha rmed Gt40 og SLR hvorfor ikke bare ta med NSX i samme slengen?:op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er jo greit med tanke på at de har d efleste bilene i spillet her men er liksom litt mye av det samme, for eksempel RX7,RX8,Supra og Skyline.når de ha rmed Gt40 og SLR hvorfor ikke bare ta med NSX i samme slengen?:op: Tror det er noe rot med Honda og lisenser der. Rykter skal ha det til at de vil fjerne seg fra "Ricer" taggen de har fått i statene så da har du kuttet alle bånd til ricer spill sånn som NFSU serien. Om det funker vil tiden vise, den nye Civic'n skriker en politikk som dette: "La oss lage den nye bilen så stygg som mulig slik at alle kosmetiske mods blir seende bra ut!" Uansett, det gjenstår å se hvordan dette spillet blir, hadde blitt bedre om vi hadde fått noen virkelige bodykits. For eksempel når vi får kjøpt en Serie 6 RX-7, så vil jeg ha muligheten til å gi den Serie 8 utseende. Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Se dette her. Ordentlige biler å greier. Gromt! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 ååååå gleder meg som ein unge....dette skal bli gromt... må nesten kjøpe meg ny pc or ratt.. da får du ekte følelse... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Såfremt NFS-serien kan kalles "ekte". Er ikke så mye realisme igjen der. Morro er det absolutt, men realistisk?, nah:p. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Tror det er noe rot med Honda og lisenser der.Rykter skal ha det til at de vil fjerne seg fra "Ricer" taggen de har fått i statene så da har du kuttet alle bånd til ricer spill sånn som NFSU serien. Om det funker vil tiden vise, den nye Civic'n skriker en politikk som dette: "La oss lage den nye bilen så stygg som mulig slik at alle kosmetiske mods blir seende bra ut!" Uansett, det gjenstår å se hvordan dette spillet blir, hadde blitt bedre om vi hadde fått noen virkelige bodykits. For eksempel når vi får kjøpt en Serie 6 RX-7, så vil jeg ha muligheten til å gi den Serie 8 utseende. BS som f hvis du har lest litt lenger fram i tråden så skrev jeg akkurat det samme :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweeper Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 BS som f hvis du har lest litt lenger fram i tråden så skrev jeg akkurat det samme :op: Vell, jeg må ha misset den posten men jeg må bare si at jeg SKREV at det var et rykte. Og rykter trengs ikke å være sanne gjør de vell? Siter Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er: 1x Stor skiftnøkkel 1x Slegge 1x Skjærbrenner 1x Kasse med dynamitt 1x Hjullaster Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 fikk en demo til ps2 på Drift løpet på rudskogen i går. Var så glad og litt til at jeg kunne drifte på demoen, men begeistringa sank fort. driftinga suger rett og slett. Hele spillet virka som et steg tilbake egentlig, most wanted har mye bedre grafikk og mye bedre måte å styre bilene på. i Carbon trenger man bare å svinge for at bilen skal havne sidelengs, Noe som er utrolig slitsomt. Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Porsche er fortsatt det beste nfs spillet per dags dato. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg