Gå til innhold

Need for Speed: Carbon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MeSs las tråden din Toyota supra og masda rx7 og rx8 er med i det nye spiller....viss du går inn på http://www.needforspeed.com så får du ei opdatert liste over biler som er med...

Mente at jeg bare ville ha med biler i den sjangern ;) ikke no civic, osv..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche 2000 / Porsche Unleashed er det beste NFS-spillet. Et spill med like bra feeling, fysikk og handling hadde jeg kjøpt tvert. Er mer enn nok spill som har ricere med neon herfra til månen, jeg synes NFS kunne latt være å gå der.

Det glemte jeg selvfølgelig :)

Begynner å komme ett par addon biler til det nå og :)

http://www.nfscars.net/file.php?do=list&section=nfs5&type=car

1137297033.jpg

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit med tanke på at de har d efleste bilene i spillet her men er liksom litt mye av det samme, for eksempel RX7,RX8,Supra og Skyline.

når de ha rmed Gt40 og SLR hvorfor ikke bare ta med NSX i samme slengen?:op:

 

Tror det er noe rot med Honda og lisenser der.

Rykter skal ha det til at de vil fjerne seg fra "Ricer" taggen de har fått i statene så da har du kuttet alle bånd til ricer spill sånn som NFSU serien.

 

Om det funker vil tiden vise, den nye Civic'n skriker en politikk som dette:

"La oss lage den nye bilen så stygg som mulig slik at alle kosmetiske mods blir seende bra ut!"

 

Uansett, det gjenstår å se hvordan dette spillet blir, hadde blitt bedre om vi hadde fått noen virkelige bodykits.

For eksempel når vi får kjøpt en Serie 6 RX-7, så vil jeg ha muligheten til å gi den Serie 8 utseende.

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

 

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe rot med Honda og lisenser der.

Rykter skal ha det til at de vil fjerne seg fra "Ricer" taggen de har fått i statene så da har du kuttet alle bånd til ricer spill sånn som NFSU serien.

 

Om det funker vil tiden vise, den nye Civic'n skriker en politikk som dette:

"La oss lage den nye bilen så stygg som mulig slik at alle kosmetiske mods blir seende bra ut!"

 

Uansett, det gjenstår å se hvordan dette spillet blir, hadde blitt bedre om vi hadde fått noen virkelige bodykits.

For eksempel når vi får kjøpt en Serie 6 RX-7, så vil jeg ha muligheten til å gi den Serie 8 utseende.

 

BS som f hvis du har lest litt lenger fram i tråden så skrev jeg akkurat det samme :op:

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BS som f hvis du har lest litt lenger fram i tråden så skrev jeg akkurat det samme :op:

 

Vell, jeg må ha misset den posten men jeg må bare si at jeg SKREV at det var et rykte.

Og rykter trengs ikke å være sanne gjør de vell?

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

 

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en demo til ps2 på Drift løpet på rudskogen i går. Var så glad og litt til at jeg kunne drifte på demoen, men begeistringa sank fort. driftinga suger rett og slett. Hele spillet virka som et steg tilbake egentlig, most wanted har mye bedre grafikk og mye bedre måte å styre bilene på. i Carbon trenger man bare å svinge for at bilen skal havne sidelengs,

Noe som er utrolig slitsomt.

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår