Iarwain Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Heisann :) Jeg tenkte å få ett komplett infinity-anlegg i bilen.. I bilen er det plass til 5,1/4 i dørene og 4 i dashbordet.. Jeg tenkte å ha Infinity Kappa® 52.7i i dørene. og Infinity Kappa® 42.7i i dashbordet. Denne sub'en Infinity KAPPA Perfect 10.1 Det jeg ikke vet er hvilken cd-spiller jeg skal ha og hvilken forsterker. Noen som har noen anbefalninger? Jeg tenkte at forsterkeren skulle drive både suben og høytalerne i dørene.. og helt til slutt, er det noen firmaer her på forumet som kunne gitt meg en bra pris for dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kjør bandpass på 6,5" slik at du slipper å få de øvrige frekvensene fra den, men bare de nedre. Zetec her på forumet forhandler vel infinity tror jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iarwain Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 men de elementene jeg har funnet fram er bra? noen som har erfaringer med infinity de vil dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Vil nok gi mer for pengene å gå for ren bass/mellomtone i dørene istedet for coax, lite poeng med diskant der når man uansett får det i dashen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg