golfnos Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 spottet en rød supra tidligere i dag,mellom kr.sand og Sørlandsparken. Sef Røde skilt,men er det noen som vet mere?? Får vann i munnen og er bare rett hjem i garasjen og se når jeg ser sånn type japse biler.......:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Zipper Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg så den i mandal i dag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 så den igjen i går! på vei ned setesdalsveien. Deilig turbosus når han gav på forbi meg.. En følelse av at denne er fra vennesla. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Så den i byen, dagen før jeg så den svarte :) Så klart på røde skilter ;) Siter BMW M3 Coupé 3.2 1996 xBMW 320ci Cab 2002 Mtech xVw Golf IV Highline 1999 xBMW 320i Coupé 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Så den i Vennesla på lørdag. Var som jeg sa til de jeg kjørte sammen med, med en gang vi så den. "Jeg blir ikke imponert med mindre det er hvite skilter på den". Hvorfor ble jeg ikke overrasket...? hmmmmmmmmm Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 mener skiltene ligger på tilsynet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 så en sølv med vx skilter i stad,:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 nice!! ;) liker egentlig skyline og andre japser bedre, men supra UTEN vinge.. ooh!! det er deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 så en sølv med vx skilter i stad,:) Sikker på at det var VX? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Sikker på at det var VX? jepp! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Så den jeg og. Hadde den ikke svarte felger med blank kant kano? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Så den jeg og. Hadde den ikke svarte felger med blank kant kano? så bare ræva på den,kom bak den med bommen på bjørndalssletta. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg