Marvil Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Tror ikke dama i bakgrunnen er helt fornøyd med salget.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicMATS Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 syns den kassa er finn jeg azz...ikke no negativt med den...bare det ikke kommer no GIGA spoiler fra thorshov... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Ikke så gal pris heller mht km stand. Men den er jo like dau som den er PEN. :S Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Denne er enda mulig å redde. Bare å brenne av fangere, skjørt, lykter og felger med blåselampa, så har man igjen et hysterisk overprisa utgangspunkt for gjenoppbygging. Jeg bare nevner i forbifarten at en bil med like spec fra Japan eller USA (kanskje England også) koster halvparten (da selvfølgelig inkl. moms, frakt og registréring). Regn med cirka 55.000,- (alt inkl.) for en utgave med B16A istedenfor. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hvorfor importerer ikke bare alle som skal ha bil i den "duren" fra utlandet da? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Enten vet ikke folk om muligheten, eller så gidder de ikke å ta seg bryet. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hvem er det som ikke gidder å ta seg bryet for 50k liksom. Men det er jo ikke alle som har "muligheten" for å importere heller, og dessuten mye mer "safe" å kjøpe bil i norge også da.... Når jeg leser dette selv, så skulle jeg tro jeg var schizo. (er det ikke slik man skriver det? :) ) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg