doffen23 Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Noen her som har vært borti de setta?? Har fått pris på sett med 60/40 senking med dempere til 2500 kr.. synes i grunn det var en meget hyggelig pris på det.. Greit om noen har litt erfaring med det:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Noen her som har vært borti de setta??Har fått pris på sett med 60/40 senking med dempere til 2500 kr.. synes i grunn det var en meget hyggelig pris på det.. Greit om noen har litt erfaring med det:=) 1100 til så har du justerbart fra vmaxx..Er en gruppehandel i gang på forumet, hvor det ved 10 kjøpere, ble pris på 3600.- per sett. Lover deg på at du ikke angrer om du går for justerbart. Jeg hadde golf før, og kjøpte først senkefjører som jeg hadde i 1 år ca. Ble drittlei av og ikke ha mulighet til og justere opp og ned, og gikk til innkjøp av høydejusterbart .. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 1100 til så har du justerbart fra vmaxx..Er en gruppehandel i gang på forumet, hvor det ved 10 kjøpere, ble pris på 3600.- per sett.Lover deg på at du ikke angrer om du går for justerbart. Jeg hadde golf før, og kjøpte først senkefjører som jeg hadde i 1 år ca. Ble drittlei av og ikke ha mulighet til og justere opp og ned, og gikk til innkjøp av høydejusterbart .. Når går denne bestillingen og hvem har ansvaret for den? Send meg iallefall PM før bestilling. Jeg er med. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 jeg er ikke med på den bestillinga.. er visst noen på golf 2 forumet som har dratt det i gang. Søk litt... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Er det lett å justere demperene? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Ble drittlei av og ikke ha mulighet til og justere opp og ned, og gikk til innkjøp av høydejusterbart .. Hvor ofte justerte du høyden på bilen..? Kan jo bli dyrt i lengden å bruke 700-1000 spenn på hjulstillingskontroll.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvor ofte justerte du høyden på bilen..?Kan jo bli dyrt i lengden å bruke 700-1000 spenn på hjulstillingskontroll.. :P Justerer jo bare en gang når du setter på settet da :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Justerer jo bare en gang når du setter på settet da :hammer Det bør/skal justeres når du endrer høyden på det, etter hva jeg har fått med meg..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hadde du tenkt å justere bilen opp og ned fleire ganger om dagen da??? poenget med justerbart er at man får bilen i den høyden du vil ha og justere den slik at du ikkje subber. sei viss du har 60/60 senk. bilen subber framme og er lav bak. du bytter til 40/40 og bilen virker høg. med justerbart så kan du få den 50/60 feks. så man justere inn sette etter den høyden man vil ha og tar hjulstillingskontroll you see;) have a nice day;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg vet fordelen med justerbart, men utifra innlegget til Mandel, virka det som det ikke var direkte sjelden han justerte det.. :) Men kan noen bekrefte/avkrefte at man må ha hjulstillingskontroll når man justerer høyden med justertbart senkesett..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg vet fordelen med justerbart, men utifra innlegget til Mandel, virka det som det ikke var direkte sjelden han justerte det.. :) Men kan noen bekrefte/avkrefte at man må ha hjulstillingskontroll når man justerer høyden med justertbart senkesett..? så at du hadde lagt ut og på vacn-forumet. det du kan gjera er at du tar hjulstillinga på ein høyde. merker eller måler dette slik at du veit til neste gang du skal ha den høyden. senk den viss du skal på eit treff feks. sliter den dekk skjapt da etter du har justert den så må du nok ta hjulstilling på nytt viss du skal ha den høyden. når eg monterte 60/40 senkesettet på jettaen min så var det faktisk veldig lite å justera. den var nesten perfekt:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jepp, la ut en tråd der også.. :) Målet var egentlig å kunne skru det litt opp til langturer, og så tilbake etterpå, uten å måtte ta ny kontroll.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jepp, la ut en tråd der også.. :) Målet var egentlig å kunne skru det litt opp til langturer, og så tilbake etterpå, uten å måtte ta ny kontroll.. Stikk på verksted å spør hvor mye de skal h for årskort på hjulkontroll :thumb Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Stikk på verksted å spør hvor mye de skal h for årskort på hjulkontroll :thumb Haha, får prøve det.. :P Skulle gitt dem nok å gjøre, vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Haha, får prøve det.. :PSkulle gitt dem nok å gjøre, vertfall.. :) Ser ut som jeg må importere et hjulstillings app til deg fra korea :cool: Du får gå for enten luft eller hijackers på olje da, så kand du justere dem i "rett" stilling når du skal kjøre. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg