Gjest kentiver Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Har 40mm senk både framme og bake på bilen, og har akkurat satt på Gule Koni. Når jeg svinger hardt, eller treffer en hump mens jeg svinger, så tar hjulene litt borti, men TROR denne kanten kan fjernes med vinkelsliperen? Er helt øverst på hjulbuen, ca midt på. Men etter at jeg satt på Koni så syns jeg bilen såg litt høy ut framme, så vil ha enten 60\40 eller 80\60mm senk. Hva anbefaller dere ? Må ikke ta borti når jeg svinger, og vil ikke valse hjulbuen. Så kommer det til å gå bra med 80\60? Eller burde jeg ha 60\40. Har Artec Cup 15". 195\15. 50. Eller nå sånt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det er nok inbrettinga på skjermen som subber. Etter hva du har beskrevet. Denne kan kuttes bort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jupp, bøyer\slår den på plass, men like fan så kommer den tilbake igjen:( Men skal kutte den vekk. Var kanskje litt dårlig beskrevet av meg ista men;) Men går 60\80 senking fint når jeg har kuttet dem? eller må jeg nøye meg med 40\60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Er ikke sikker på om de plastikk skjerma inni der er så gla i det altså! ;) Jeg kjører fortiden uten de. Latskap :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Er det fremme eller bak du subber? Bak er kjent for å subbe med den dekkdim. (litt avhengig av innpress).. Fremme må du være litt obs på den plastikkskjermen iogmed at den er festet i hjulbuen, så om du kapper innbrettingen der, så mister du de festene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Den tar borti hvis jeg legger HELT om, men er stort sett på utkanten av dekket, helt øverst på hjulbuen den tar borti. Tar ikke borti bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg