Tony Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Tenkte jeg sku kappe girstanga, den er jo så jævlig høy.. hehe! Hva funker best å kappe med? Er det lovlig å kappe? sikkert dumt spørsmål men :) hehe.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Lovlig ja, bruk baufil. Kapp cirka 2-4 cm, passe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Vil se den kontrolløren som gidder å henge seg opp i/finner ut at noen har kutta girstanga, med mindre den er kutta så langt ned at man såvidt finner den.. :) Har lyst å prøve vinkelslipern, men vet ikke hvor lurt det er.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg brukte baufil, funka fin-fint! :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Baufil her også,,, men du må jo ha "jengebakke" for å lage nye jenger ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Baufil her også,,, men du må jo ha "jengebakke" for å lage nye jenger ;) Hageslange funka fint :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Baufil her også,,, men du må jo ha "jengebakke" for å lage nye jenger ;) for all del IKKE prøv å gjeng oppigjen gir stangen... isåfall må du ta den ut av bilen først! jeg begynte å gjenge med en M12 gjengebakke på girstangen når den sto i bilen... plutselig sa det knekk å no kan jeg snurer rundt på den jævelen! funker fint å gire med da, men litt iriterende. bare bruk lim eller finn en an måte å feste den på! tror vinkelkutter kan bli litt volsomt Marvil. enklere å kutte den med baufil. den e jo hul så det går fort! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Baufil her også,,, men du må jo ha "jengebakke" for å lage nye jenger ;) ka man skal med nye jenga når man ikke treng det:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 tror vinkelkutter kan bli litt volsomt Marvil. enklere å kutte den med baufil. den e jo hul så det går fort! Den er ikke hul :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 tror vinkelkutter kan bli litt volsomt Marvil. enklere å kutte den med baufil. den e jo hul så det går fort! Enklere? Ja Morsommere? Nei :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Dremel? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 for all del IKKE prøv å gjeng oppigjen gir stangen... isåfall må du ta den ut av bilen først! jeg begynte å gjenge med en M12 gjengebakke på girstangen når den sto i bilen... plutselig sa det knekk å no kan jeg snurer rundt på den jævelen! funker fint å gire med da, men litt iriterende. bare bruk lim eller finn en an måte å feste den på! tror vinkelkutter kan bli litt volsomt Marvil. enklere å kutte den med baufil. den e jo hul så det går fort! Johooo,,, funka fett ;) Man må holde igjen stanga med ei krafti tang ;) Ingen problem. Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Da går jeg for baufil.. Funker hageslange bra ? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Baufil er fint å bruke. Om du ikke har hageslange liggendes, så kan du rett og slett bare bruke teip og surre rundt girstanga. Det gjorde jeg. Ikke noe problem. Heller ikke farlig å prøve litt selv:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Skjønner ikke hva dere bruker slangen til? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg