Gå til innhold

Dette så da ut som et bra tilbud??

Ranger emnet

haoarox

Anbefalte innlegg

og det er du sikker på ? erik kan ver sønnen til bjørn hetland og eli Johannessen :) stavanger og sandnes er jo tross alt rett ved siden av hverandre..

Men oppgi telefonnummeret til begge foreldrene som bor to forskjellige plasser og ikke sitt eget nummer, og selv bo på en annen adresse, og det er heller ingen tlf nummere som er registrert på den adressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men oppgi telefonnummeret til begge foreldrene som bor to forskjellige plasser og ikke sitt eget nummer, og selv bo på en annen adresse, og det er heller ingen tlf nummere som er registrert på den adressa.

mangen har fremdeles nr registrert på foreldre... men ska ikkje forsvare annonsa eg , vettkje kor seriøs an e...

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare at jeg ikke ville betalt så mye for en original 240 fra 90.

Jeg kjøpte en 92 modell i Oktober i fjor for 6000. Den hadde gått 230k.

Den var sikkert litt mer røten enn denne, men jeg bytta det som måtte byttes, og brukte den ei stund før jeg solgte den for 14000. Da med en del godis, som strøkne R-sport trekk, armlene, grenrør, 3" JT og helt greie høytalere fremme og bak.

Ingen her som ropte hurra når den var til salgs. Den lå vel annonsert her for 17k hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som må ordnes er selvfølgelig helt avgjørende for hva det er rimelig å betale. Jeg vet ikke hvordan denne bilen er, men kan vanskelig se at prisen er for høy forutsatt at bilen er "kjøreklar" og kan forventes å fortsette å være det i lang tid - noe kjørelengden skulle kunne tyde på. Men minus for bulken.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider