Bullitt Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Joda, hadde den en tur for noen helger siden. kjekt det:) Trur jeg har hatt prøveskilter på den... tja... 7 ganger eller noe til nå. Blir vel rolig fremover. Lite som skjer på bilfronten. Bestiller nok ikke deler før helt på slutten av året. Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ååå, har så lyst på DeLorean, er jo den ultimate 80s bilen så det holder.. Eneste er at jeg er ikke så lysten på å dra til Usa å hente, greiere å finne i Europa da man kan reise å prøve/se "relativt" lett. Synd der er så få å oppdrive... Hadde vært kjekt om man kom under 200k ferdig registrert liksom. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigswede Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Tidleøs å vakker. Blei forelska fyste gong den rulla inn i mitt liv. Bay bay Supercars.. Siter - Volvo 240 GL, 1993. VOLVO - A car you can believe in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 2stk.ble laget med gull belakt karosseri,bestillt av American Exspress ved innføring av gullkortet i 81.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Utrolig flott og spesiell bil!! Håer du tar godt vare på den! Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg er herved misunnelig! Tipper du har spolt fram og tilbake endel ganger i bilscenene i BttF? Måtte jeg ihvertfall etter å ha sett at du hadde kjøpt deg drømmebilen:D Har ønsket meg en DMC siden første gangen jeg så filmene, og håper jeg også en dag får mulighet til å skaffe en. Blir jeg "filthy rich" står denne øverst på handlelista mi ihvertfall! Det er synd ikke BttF filmene kom før DMC fabrikken gikk konk, for de filmene er jo verdens beste reklame for DeLorean. Har kjøpt boka "Cars collection" bind 18 i en bruktsjappe, for den handler blant annet om DeLorean:D Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 *misunne* Lekker bil. Hatt våte fantasier om denna bilen siden 80-tallet jeg og. Pass godt på den! Ikke at jeg tviler, men bare ikke la en eller annen uvvetug bilforum-bruker i pappas nye bmw få rævfræse den inn mot ei rundkjøring eller noe slikt. ;) Og du? Send en pm om du er på hedmarken med den en gang. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg er herved misunnelig! Tipper du har spolt fram og tilbake endel ganger i bilscenene i BttF? Måtte jeg ihvertfall etter å ha sett at du hadde kjøpt deg drømmebilen:D Har ønsket meg en DMC siden første gangen jeg så filmene, og håper jeg også en dag får mulighet til å skaffe en. Blir jeg "filthy rich" står denne øverst på handlelista mi ihvertfall! Det er synd ikke BttF filmene kom før DMC fabrikken gikk konk, for de filmene er jo verdens beste reklame for DeLorean. Har kjøpt boka "Cars collection" bind 18 i en bruktsjappe, for den handler blant annet om DeLorean:D Fant samme boka selv i ei bruktsjappe:) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Club Italia Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Grattis så mye med en så tøff bil:0)Har faktisk sett den som er i Molde området oxo,den er heller ikke så verst:0) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Har bilen komt ut av vinterdvale nå eller? Blir det skilt i år? Utrolig fin bil! Jeg er misunnelig:p Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Nei, den st[r godt under duken! Blir nok ikke skilt f;r 2011 Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Var akkurat 2 uker i USA, var innom DMC midwest i chicago i dagen før vi reiste hjem. Der handla jeg nytt ledningsnett med sikringsboks, Releer, LED kit til dørene(som ikke bruker så mye strøm som de gamle pærene), Joe Cool fan delay kit, girkule i rustfritt stål, og plate rundt girstang i rustfritt stål (dette får det mesten til å se ut som en ferrari girspak:D) + foringer til giroverføringen. Butikken ble starta opp i Februar i år som en del av DMC kjeden, å det såg veldig bra ut! hadde en bil på display i butikken (faktisk den første produkjsonsbilen, viss du ser vekk fra pilot bilene)og kanskje 10 biler i verkstedet. Det var kult det! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot_Fuzz Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Lucky bastard;) Hatt lyst på deLorean siden eg såg filmene;) Finner ikke mer rå bil enn det der=) Ta godt vare på den;) Lyst å prøve kjøre;) hehe:pray :pray :pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hehe eg har prøvekjørt den :P hvordan ligger du ann med bilen nå da apeman ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 :cab Var akkurat 2 uker i USA, var innom DMC midwest i chicago i dagen før vi reiste hjem. Der handla jeg nytt ledningsnett med sikringsboks, Releer, LED kit til dørene(som ikke bruker så mye strøm som de gamle pærene), Joe Cool fan delay kit, girkule i rustfritt stål, og plate rundt girstang i rustfritt stål (dette får det mesten til å se ut som en ferrari girspak:D) + foringer til giroverføringen. Butikken ble starta opp i Februar i år som en del av DMC kjeden, å det såg veldig bra ut! hadde en bil på display i butikken (faktisk den første produkjsonsbilen, viss du ser vekk fra pilot bilene)og kanskje 10 biler i verkstedet. Det var kult det! hei bullit.. ville bare nevne at jeg kjøpte en delorean hos DMC Midwest i oktober,fikk den hjem i desember.Den står nå å gleder seg til våren,da den skal på sin første tur på norske veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg