grandisjohn Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Stilig! hehe, ikke alle som har en hel bilmerke-tråd for seg selv på norges største bilforum.. Er vel ingen stor fare for å møte andre med maken bil, og det i seg selv er jo kult nok. Tenker en slik vekker sånn passelig med oppsikt hvorhen man parkerer. Mye interessant å lese om biltypen i tråden her. Husker ikke helt hvor jeg har det i fra lengre, men har i flere år trodd at disse bilene hadde en fire sylindra Volvo motor. Er PSA V6 eneste motoralternativ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Finnes to i "nærheten" en en time unna, og en en og en halv time unna andre veien! Eneste alternativ ja! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Møtte en DeLorean i ei rundkjøring på Byåsen i Trondheim her i fjorsommer, trodde ikke mine egne øyne.. Kjørte lastebil selv, og fikk ikke sett så mye av denne bilen som jeg hadde ønsket.. Kunne liksom ikke bare snu og kjøre etter. Hadde jeg kjørt privatbil skulle jeg jammen fulgt etter til han stoppa bare for å få se nærmere på denne perlen! :D Digger både bilen og filmene den var med i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald88 Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Hei. Håppet over noen sider her.. leter etter bilder :) Har du noen nye? Ser jo du har hatt den i noen år nå :) snart på tide med skilter som veteran? :) Siter 2001 - Toyota Rav4 2.0 1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt) 1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt) 1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket) 1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Veteran om et par måneder ja! skulle ha sjifta mansjetter på tannstang, speedo wire, og styrekuler. samt sjekke opp i en bremselekkasje før godkjenning. men er også inne på tanken om å få løfta karosseriet av rammen, for så å sandblåse og pulverlakkere rammen! tenkte å legge ut bilder, men kan du ikke laste opp lenger? Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Veteran om et par måneder ja! skulle ha sjifta mansjetter på tannstang, speedo wire, og styrekuler. samt sjekke opp i en bremselekkasje før godkjenning. men er også inne på tanken om å få løfta karosseriet av rammen, for så å sandblåse og pulverlakkere rammen! tenkte å legge ut bilder, men kan du ikke laste opp lenger? Du må bruke en opplastingsside som f.eks photobucket.com, og lime inn img-taggen her inne. Da blir det bilder :) Og JA, vi vil se flere bilder :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bilde fra en Artikkel i Elle Mann for noen år siden: Bilde bakfra i gardsrommet sammen med 79 Trans Am som jeg og dama kjøpte sammen i sommer! Kjekk bil det og! Bilde bakfra Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 By the way, så reiser jeg og dama sammen med han fra flekkefjord som har delorean, til Nord Irland på Eurofest. Stort Delorean treff, med rundtur på den gamle fabrikken, testbanen osv! Det blir gøy. Siste helga i Mai mener jeg det va! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bilen er meget strøken.Det viktigste var å finne en bil med strøken ramme,og ifølge Dave Swingle er ramma på bilen noe av den peneste orginal ramma han har sett.Vin.#3728.Det står nå 2 Deloreaner i garasjen.En kompis importerte en i januar.Den skal restaureres fra ramma og opp. Hvordan går det i denne gården da? Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Jo her venter vi på våren,da skal DMC.ene regges. DMC.en til min kompis,har gjennomgått en stor forandring.Den får bla.rustfri ramme importert fra USA via Nederland.Dette blir den første DeLorean med rf.ramme i Europa.På min egen DMC.har jeg kun gjort noen småting.Men skilt ramma er klar!!.. :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 NOEN BILDER FRA KAROSSERI LØFTET.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Her er noen bilder av min DMC.som den ser ut i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 OOHHH Nice ramme! Sikle sikle. har lyst til å få en slik selv, men redd det blir veldig dyrt, vet du hva prisen kom på? Hvor handla du skiltramma? Ser du har den smale stripa på siden! Har selv den brede, men har tatt den bort. tror jeg vil sette på ny når den tid kommer. Så din er i temmelig bra stnd sånn ellers? det var vel den som Dave Swingle hadde sett på.. Hva var Vin på disse bilene? Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 OOHHH Nice ramme! Sikle sikle. har lyst til å få en slik selv, men redd det blir veldig dyrt, vet du hva prisen kom på? Hvor handla du skiltramma? Ser du har den smale stripa på siden! Har selv den brede, men har tatt den bort. tror jeg vil sette på ny når den tid kommer. Så din er i temmelig bra stnd sånn ellers? det var vel den som Dave Swingle hadde sett på.. Hva var Vin på disse bilene? Ramma mener jeg kom på ca.65 lapper.Skiltramma kan du få kjøpt via DeLorean euro tec (gratis medlemskap,har de viktigste delene tilsalgs billig frakt og kvalitets deler).http://www.deloreanclub.co.uk/ De skaffer også striper.Jeg har modifisert ramma litt med usa flagg og irskt flagg+handling by Lotus merket.Lakket den med krymplakk så den ligner ganske bra på originalen som er av glassfiber.Bilen er i veldig bra stand,men jeg vurderer å bytte bensinpumpa i løpet av vinteren.Pumpa er jo snart 30 år,så det er greit å få byttet den ut.Får også gjort reint tanken innvendig som heldigvis er av plast,produsert som du sikkert vet av Dyno i Norge..Vin på min DMC er #3728 og #2009 på min kompis sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Den sjappa i Chicago, er det de som har starta opp igjen produksjon av DMC? Så noe skriverier i media for ikke så altfor lenge siden. Også må jeg bare nevne på den bilen med trirotor wankel. Det er en fin kombo tror jeg. :cab Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg