DiNGo Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 helt rått. en sånn bil i ung alder er ikke dårlig. :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Pass på å ikke kjør for fort da, kjedelig å plutselig havne i 1880. Men sykt rå bil du har fått deg. Skulle du få problemer med motoren, så er de nyere fra rundt 89 sterkt forbedret. Tror det ligger noen tilsalgs her på forumet. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Herlig bil! Husk å ta med ekstra plutonium når du skal reise, det er så vanskelig å generere 1,21 gigawatt uten.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Stilig bil! Har selv drømt ofte og lenge om en sånn bil. Har enda tilgode å se en delorean live. Ta vare på den! Skjeldene biler dette her. Syns bilen var tøff med de mørke felgene. Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Kan du ikke komme med enda flere bilder? Av motor-rom, interiør og slikt! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Her har dere noen bilder, bedre en de forrige. Nyvasket! :) Det var disse bildene som ble sendt inn til forsikringsselskapet. (lagringsforsikring) Har holdt på litt med bilen idag... prøvde å finne utav feilen med speedometeret. kom frem til den øvre speedometerkabelen er slitt. rund i enden, istedet for firkantet. Må få en ny sånnen. feilsøkte meg fra hjulet og opp til speedoet. Har skrevet meg en lang liste over hva jeg trenger. Påførte idag speedokabelen, opphengskuler, styrestag m/mansjetter, gulvteppe passasjerside, og teppe over batterikassen. (det siste må ikke skiftes, men har en rift i seg. ser litt stygt ut når du ser etter), noen bolter til de bakre opphengsstaga, og mansjett til gearstanga. samt noen plater som står under batteriet, som fester ett eller annet jeg ikke kommer på i farten. Skrev også opp at jeg skulle forsterke plata låsen til hanskerommet er skrudd i, dette for også låsen lenger bak, som gjør det lettere å få lokket igjen. Dette er bare tillegg på en ellers lang liste. Får det nesten til å virke som om det er et vrak jeg har kjøpt meg. Men jeg kan love dere, bilen ser utrolig pen ut! jeg ble overraska når jeg henta den. Mye som skal gjøres er å utføre forbedringer på div ting som ikke var så bra fra fabrikken. samt div kjekke ting som et grommt eksosanlegg i rustfrittstål, og senkesett m/nye kraftigere dempere, og div polyurethan foringer. :9 Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Knall! Må si jeg elsker rompa på denne bilen! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEAMdefcon Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Dette er noe av det beste av bildesign som finnes! Ta godt vare på den:) Bra du bevarer den mest mulig orginal. PS: Senking er lov :p Siter -89 Audi Coupe 2,3 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiman Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hvor får man kjøpt sånn matriel til å putte å bilen så den linger den i back to future da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Vet det er noen privat folk som har drivi å laga exakte kopier av flux kondensatoren og Tidsbryter sikringen (hvis det var det det het), og selger dette. Men vet ikke om noen som selger et komplett kit. Fant en side som viser hvordan du skal lage en selv. Men skal den være lik og ha de rette delene, så blir det dyrt. For det ble brukt noen spesielle T lyspærer og releer som koster mye. Har hørt det er et firma som tar på seg oppgaven å konvertere den om til en. (er ikke sikker på hvor lik den blir orginalen) det er en i den engelske delorean klubben (http://www.deloreans.co.uk) som har laget en Back to the future utgave, Tror det er denne som pr idag er nærmest orginalen. Han skal ikke selge den sier han. Du får også kjøpt div Back to the future props på Ebay, som feks Hoverboard, div caps, hatter, Grays sport almanac, mr fusion og plutoniumsstaver. Sjekk også http://www.bttf.com de har noe. Og er du interessert i kamelon capsen Marty har i 2015 sjekk: http://www.mirajcaps.com/ Her får du kjøpt eksakt kopi, og en noe billigere normal caps. Har en selv av den rette kopien:) Men som sagt du finner mye morsomt på Ebay. Var en Bttf delorean til salgs der for en stund siden. men ettersom jeg har hørt var ikke denne helt lik orginalen. Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Noe så rått! Rustfritt karros er det verste jeg har hørt :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er så morsomt med disse bilene! Har gratulert deg før (tror det var på moldestuket), men gjør det igjen! Stod forresten en slik en utenfor kontoret mitt her om dagen. Hvordan er deltilgangen på disse bilene? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Takker! God deletilgang, finner delenummeret på delen eller i delekatalogen, slår det inn på feks delorean.com så har de delen der. De har alt:) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 K. var nemlig innom ebay her en dag og tittet litt. var ikke mye der da hvertfall. skal ikke legge sjul på at det spirer en liten drøm om en delorean her, så tenkte det skulle være kjekt og se om det fantes non deler. hvor lenge ble bilen produsert og hvor mange rullet av båndet egentlig? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ca 8503 eksemplarer utenom prototypene. sies å være rundt 6000 igjen av dem! De kom som 81, 82, å 83 modell. Men det må du ta med en klype salt. Firmaet gikk vel konk sent i 82. så kom de ut å ble solgt billig som 83 modeller. Som sagt om du er interessert så har Bruktbilhuset i molde en til salgs, en 81 modell, tidlig VIN, noen å 500. en av de første. Disse hadde litt problemer med vannlekkasje i dørene, da det var et annet firma som spesial laga dørene før DMC fabrikken gjorde det selv. Denne bilen er til salgs for 249.000,- Har vært tilsalgs lenge! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg