Bullitt Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei! så kult! hvor var dette i landet nå jenn? Jeg snakka med Dave Swingle fra DMC midwest tidligere i høst, da sa han at de skulle sende en til norge uka etter. et fint eksemplar og? stemmer ikke det? Selv har jeg akkurat skrudd på min og fått sveven på den. Skal på photoshoot imorgen for et herre magasin:D Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 skien ja! VIN? min er 1598! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 skien ja! VIN? min er 1598! Bilen er meget strøken.Det viktigste var å finne en bil med strøken ramme,og ifølge Dave Swingle er ramma på bilen noe av den peneste orginal ramma han har sett.Vin.#3728. Det står nå 2 Deloreaner i garasjen.En kompis importerte en i januar.Den skal restaureres fra ramma og opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Bilen er meget strøken.Det viktigste var å finne en bil med strøken ramme,og ifølge Dave Swingle er ramma på bilen noe av den peneste orginal ramma han har sett.Vin.#3728.Det står nå 2 Deloreaner i garasjen.En kompis importerte en i januar.Den skal restaureres fra ramma og opp. Ja, det blir vel bare flere og flere av disse i landet nå som den nærmer seg veteran! 2 stk i garasjen:D Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Stilig bil du har! Har sett deg titt og ofte i det siste faktisk, he he. Både hjem fra jobb (jobber natt) og i Tasta-området der jeg bor. Gøy at folk faktisk bruker bilene sine, fremfor å la dem støve ned i en garasje fordi de er for fine/sjeldne/et eller annet til å brukes. Forbanna lav i fronten er den i hvert fall! :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Det er nok ikke min du har sett, Er en fra Stavanger som har kjøpt en som var til salgs i molde for en stund siden. Min står og støver ned i garasjen, venter på nye deler og skilter... :uhhmmwhat?: Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Det er nok ikke min du har sett, Er en fra Stavanger som har kjøpt en som var til salgs i molde for en stund siden. Min står og støver ned i garasjen, venter på nye deler og skilter... :uhhmmwhat?: Aha, det er flere dem i distriktet her altså. Jeg stusset noe på at du har Varhaug som bosted, men tenkte det måtte være samme person. Den jeg ser har hvite skilter. Hvor mange er det egentlig av disse i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 En gang i tiden 7-8, er redd (:D) at det kan være så mange som ti nå! Uten å være for sikker.... Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Den neste finner du i flekkefjord! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 En gang i tiden 7-8, er redd (:D) at det kan være så mange som ti nå! Uten å være for sikker.... Jøss, da er jo Xedosen min nesten like sjelden egentlig, med sine femten stykker i Norge! Trodde det var et par stykker eller noe jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullving Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Ja, det blir vel bare flere og flere av disse i landet nå som den nærmer seg veteran! 2 stk i garasjen:D Hei igjen Bullit.. Tar du deg en tur til Nederland i september?. Vi reiser 4stk.her fra Skien (vi reiser med fly,da tiden ikke strekker til å kjøre DMCen) Tror dette kan bli en spennende tur. Har aldri sett flere enn 2 DeLoreaner på en gang,så her blir sikkert kameraet fylt opp av DMCer... http://www.delorean.eu/events Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 kunne vært kult det, men tror ikke jeg får tid:( kult profilbilde! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Satt i en slik bil for ett par dager siden! Årets høydare:) Denne bilen er det kuleste som noen gang har rullet på asfalt! Har digget dem siden jeg var liten gutt. Må si jeg er svært misunnelig på dere heldiggriser:) Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Don`t get any crazy ideas.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Oh hell no;) Har sett den bilen i levende live! Såg den i fjor på Volo Car museum i Chicago. Der hadde de også back to the future bilen og et utvalg av george barris film biler. Det var kult det:P feks, Ecto 1 fra ghostbusters, batman bilen fra 60 tallet, Christine, daytonaen fra miami vice osv! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg