Gå til innhold

Få bort lyd til oljevarsellampe. Haster!

Ranger emnet

Apoc_

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en kompis som er halvveis på tur fra Bergen til Sortland med sin nyinnkjøpte 89' Corrado. Nå er han halvveis, og oljelampa har begynnt å lyse. Bilen har nok olje, og han har en infernalsk høyfrekvent pipelyd pga dette.

Er det en sikring elns man kan koble ut for å bli kvitt lyden midlertidig? Er nesten umulig å kjøre med denne lyden.

Mvh.

Apoc_

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vraka ikke motor nei... Stopp på møller i trondheim.. de sjekka oljetrykket og det var helt fint, jeg sa også at de måtte få pølsefingrene ned å stoppe pipinga før jeg ble sinnsyk. MEN NEI alt de gjorde var å sjekke oljetrykke....

Såe det skulle de vist ha 2000 kr for noe dama mi ikke var helt keen på (ikke jeg heller!) så etter å ha krangla en stund om dette og argumentert med at jeg fikk et skrujern og måtte gjøre det selv til slutt (helt sant, sto rett utfor og måtte gjøre en jobb jeg måtte betale for..) klarte vi å få prisen ned til 479 kr..... Kort sagt jeg nappa ut ledningen bak dashbordet og kjørte kun med Speedo fra Trondheim til Sortland... Leve møller sier jeg bare.

PS: Vi kom fram og fant ut at det manglet 2 låse skruer på innsugs manifoilen.. dette så de ikke på møller nei.......... er motorn gåen skal jeg faen meg ha ny hos mø(kker)ller

X`er: Din mor og en del Vr6`er

Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider