Gå til innhold

CarTease 30 juni - 02 juli

Ranger emnet

MaRiO-

Anbefalte innlegg

Kopiert fra t4e forumet.. SSGK så arrangerer

CarTease 30 juni - 02 juli i samarbeid med Jæren Amcarclub sitt Jærtreff

Fredag 30. Juni :

Innsjekk fra klokken 14.00

Grilling og sosialt samvær.

Lørdag 1. Juli :

Banekjøring på Reve fra 14:00 til 17:00 i regi av Jæren Amcarclub

Søndag 2. Juli

Utstilling på Jærhagen.

Dørene åpner 10:00 for utstillere og 12:00 for publikum.

Masse premier og gavedryss fra forskjellige lokale bedrifter

Firmastands

Stands fra lokale klubber

dB måling av stereoanlegg

Bilvask

Masse gromme biler utstilt

Priser :

150,- for hele helgen ved AMS Reiser

50,- inngang på utstilling ved Jærhagen

???,- for banekjøring lørdagen

--------

Eg sko gjerna ha skreve prisen på banekjøringå men heilt ærligt så vet eg ikkje ka denne e. Bler nok standarprisen som det alltid pleie ver men den e eg usikkar på ka e.

Det vil ver som tidligare år med små forandringar. I år så samarbeide me samen med Jæren Amcarclub ang campen på AMS og udstillingå har me flytta øve t asfalt på Jærhagen.

Dette året har me og planlagt 6 kategoriar onna udstillingå så det ska ver muligt for dei fleste å konna vinna premiar i år

Ellars vist nogen har lyst å komma og ha klubbstands så hadde det våre fint om me fekk beskje om dette i forkant. Ellars så gjelde fysstemann t møllåprinsippet. Itte 12:00 så plassere me bilar t udstilling der som det e plass. Dei som ønske å stå samla må komma samla. Godt ver e bestilt

Spørsmål o.l. kan rettast via mailen min ellar PM t meg ellar Ninny. Me kan og kontaktast på telefon 90682409 ellar 93604360.

http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin

Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider