MaRiO- Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Kopiert fra t4e forumet.. SSGK så arrangerer CarTease 30 juni - 02 juli i samarbeid med Jæren Amcarclub sitt Jærtreff Fredag 30. Juni : Innsjekk fra klokken 14.00 Grilling og sosialt samvær. Lørdag 1. Juli : Banekjøring på Reve fra 14:00 til 17:00 i regi av Jæren Amcarclub Søndag 2. Juli Utstilling på Jærhagen. Dørene åpner 10:00 for utstillere og 12:00 for publikum. Masse premier og gavedryss fra forskjellige lokale bedrifter Firmastands Stands fra lokale klubber dB måling av stereoanlegg Bilvask Masse gromme biler utstilt Priser : 150,- for hele helgen ved AMS Reiser 50,- inngang på utstilling ved Jærhagen ???,- for banekjøring lørdagen -------- Eg sko gjerna ha skreve prisen på banekjøringå men heilt ærligt så vet eg ikkje ka denne e. Bler nok standarprisen som det alltid pleie ver men den e eg usikkar på ka e. Det vil ver som tidligare år med små forandringar. I år så samarbeide me samen med Jæren Amcarclub ang campen på AMS og udstillingå har me flytta øve t asfalt på Jærhagen. Dette året har me og planlagt 6 kategoriar onna udstillingå så det ska ver muligt for dei fleste å konna vinna premiar i år Ellars vist nogen har lyst å komma og ha klubbstands så hadde det våre fint om me fekk beskje om dette i forkant. Ellars så gjelde fysstemann t møllåprinsippet. Itte 12:00 så plassere me bilar t udstilling der som det e plass. Dei som ønske å stå samla må komma samla. Godt ver e bestilt Spørsmål o.l. kan rettast via mailen min ellar PM t meg ellar Ninny. Me kan og kontaktast på telefon 90682409 ellar 93604360. Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg