BIG1 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Heihei, lurer litt angående noen instrumentlamper. 1. Tåkelyslampen for tåkelysene (fram), lyser ikke når jeg slår de på. 2. På den øverste rekka så ser det ut som om det er plass til 3 lamper, skal den vise at jeg kjør med nærlys, parklys og/eller fjernlys? For det er bare fjernlyslampen som slår seg på når jeg setter på fjernlys. Håper dere skjønte noe av dette:) bmw 318i 1995 Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvor sitter pæra her??? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvis du kjører med vanlig kjørelys så lyser ingenting i dasjbord, hvis du kjører med parklys lyser ingenting, ved langlys lyser det blått oppe i midten. og ved park/tåkelys så lyser det grønt nede til venstre. Og tåkebaklys lyser orange.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ok, takker for svar:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Men mener du pærene i selve bryteren? der skal vel være oransje lys gjerne? det er jeg litt blank på, men så ikveld at jeg manglet lys i bryteren(hovedbryteren) og det var heller ikke lys i de to knappene til tåkelys.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg