Gå til innhold

Volvo-treff i Hamar...?

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Dette er samme helg som Gatebil på Rudskogen, så passer derfor ikke for denne karen gitt.. Men kom med treff i Mjøstraktene så tar jeg nok turen! :)

Vet dette kræsjer med fyllskogen, men dette er prioriteringer... hehe:)

Uansett, så skal vi få samle en gjeng i mjøsdistriket, evt Hamar i løpet av sommeren, så da er det bare å møte opp alle som kan ;)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møter iallefall opp på hamar eller området rundt. oppi rendalen tror jeg ikke jeg drar, skal nok på fylleskogen, om jeg ikke finner noe mere givende

Er givende nok det å komme til Rendalen gitt :)

Uansett så må vi få til et treff i Hamar/Mjøs-distriktet i løpet sommeren (les juli/august)... Kommer en "påmeldings-tråd" ang dette, så vi vet at det kommer folk, så vi ikke står der en 4-5 stk å stirrer i skoa på hverandre...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er givende nok det å komme til Rendalen gitt :)

Uansett så må vi få til et treff i Hamar/Mjøs-distriktet i løpet sommeren (les juli/august)... Kommer en "påmeldings-tråd" ang dette, så vi vet at det kommer folk, så vi ikke står der en 4-5 stk å stirrer i skoa på hverandre...

med så mange 240`er og 740`er det går rundt her burde det ikke være noe problem.

angående hvor givende det er å dra til rendalen så er jeg litt skeptisk :P neida. men jeg skal dra sørover midt i neste uke og da er det litt mye å dra 40 mil tur/retur for å dra til rendalen.. hadde jeg vært på hamar hadde jeg nok heller dratt til rendalen enn ruudskogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider