Volvo_Roger Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Lurte på om det er noen som vet om det går an og ettermontere ac i 940en,vet man må fylle gass .Men er dette veldig kompliserte greier.tror ledninger er lagt opp i 97 mod min , alt annet er i allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Må man ikke bytte hele varmeregisteret? en som jobber på volvo som sa dette til meg. ellers er dette noe jeg er intresert i selv. svart volvo på denne årsiden er faen ikke moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 det er ikke noe gøy med rød volvo med sort interiør heller;-) Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hele varmeapparatboksen må byttes pga vakumstyring av spjell, kontroll/brytere må byttes, deksel rundt brytere, montere register i motorrom pluss pumpe på motoren og slanger (sikkert noe jeg har glemt i farta). Vet ikke om det går an å bytte uten å ta ut dashbord, men jeg regner med det må ut eller hvertfall demonteres en hel del. Har bare gjort detta på malibu tidligere å da må hele dashen ut. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hele varmeapparatboksen må byttes pga vakumstyring av spjell, kontroll/brytere må byttes, deksel rundt brytere, montere register i motorrom pluss pumpe på motoren og slanger (sikkert noe jeg har glemt i farta). Vet ikke om det går an å bytte uten å ta ut dashbord, men jeg regner med det må ut eller hvertfall demonteres en hel del. Har bare gjort detta på malibu tidligere å da må hele dashen ut. Tilføyer div slanger+rør,tørkefilter , radiator,el vifte + el nettet. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg