Danern Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Må det være vacuum på slangen opp fra den svart boksen på blokka (over drevet til oljepumpa)? Nå har jeg en slange fra boksen og opp i fri luft med vacuum fra innsuget..men da vil den vel dra falskluft da? og jeg skal vel helst ikke slippe åndinga inn igjen i motoren? Tips? hva har dere gjort? ser de selger catch tanker her og der for 500kr..eller er det like bra å bruke ei flaske? kommer ikke mye olje der..bare når jeg ligger lange strekninger på høyt turtall. Saken gjelder en 90 modell FT.motor. Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Må da være noen som kan litt om dette her? trneger jeg ha vacuum på åndinga? Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 du kan jo føre vakuumen inn i catchtanken? :P jeg husker på min b19a jeg hadde før, der fikk jeg problemer om jeg plugget den vakuum'en.. (kjørte coca-cola catch-tank).. Dog. litt skummelt å suge friluft (støv) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg