stepside Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvordan finner jeg ut hva jeg har for bakaksel? Chevy C1500 pickup -90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 http://www.coloradok5.com/axleguide.shtml Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Takk, fin link, men det er fortsatt noe som er uklart 8,5" finnes tydligvis med 30 og 28 "tagger". Hvordan finner jeg ut dette, summit gir ikke noen svar når jeg søker der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Takk, fin link, men det er fortsatt noe som er uklart 8,5" finnes tydligvis med 30 og 28 "tagger". Hvordan finner jeg ut dette, summit gir ikke noen svar når jeg søker der. Mener de bytta i -88, før 88 = 28 splines, etter -88 = 30 splines Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg