paarsand Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg bare lufter tanken på å kvitte meg med mk1'en min. Hva er den verdt? Vet vel ikke helt hva jeg burde si om bilen, men det er hvertfall lite rust på den etter min mening, nyoverhalt forgasser, nye bremser bak. To eiere, 8 bra dekk.. etc etc etc. Hva er greiene verdt? Og ja, det er GG motoren.. Dvs 50hk'ern. Bilder og snacks her: http://paarsand.googlepages.com/golf Og før jeg får kommentarer om at den står på vinterhjul, så er bildene et halvt år gamle, og jeg gadd ikke ta nye for bilen ser jo helt lik ut likevel. hehe. Bilen er eu-ok til '07. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 tja, 1.1 liter er artig, men ikke akkurat sprek desverre. Men utifra bildene burde du få minst 10k for den... MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paarsand Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Sant at man ikke blir skremt av 1.1'en, men siden det er mange her som har kunnskapen til å slenge litt av hvert av nye motorer under panseret, så tenkte jeg å forhøre meg her først ang et evt salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 men ellers så den ganske hel og fin ut på bildene og kunne blitt en fin originalbil.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg