BIG1 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hepp! Hvorfor beveger ikke lyktene seg opp og ned når jeg skrur på den dingsen under rattet? E36 Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Enten så mangler nivaregulatern inni lykta, sikring har gått, eller så er ikke lykta riktig tilkobla. Har du Angeleyes (ikke løse ringer), så er det kun Hella sine lykter som har støtte for nivåregulering, mener jeg. Hvis du har Hella kan du jo sjekke om disse regulatorne (hvite 'pinner') er montert inn i lykta. Disse må overflyttes fra orginallyktene om det ikke er gjort. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Tok et bilde isted, har jeg orginale lykter? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gadgetproffen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 datta ær orginale lykter ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Rart at jeg ikke finner ut hvor den ledningen skal kobles til da, hmm Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg