Gå til innhold

Min nye prosjekttråd - Volvo 245 85

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg visste jeg skulle bestilt et par i stedenfor bare høyrelykta:)

Men jeg bestilte fra http://www.swedishcarparts.com

Må sende mail dit og spørre. Varierer litt, men koster rundt 100-125$ stk.

Jeg bestilte for 5 uker siden, men venter fortsatt på at pakka skal komme. Tidligere har de hatt veldig god service, så jeg regner med at det ikke er dems feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste jeg skulle bestilt et par i stedenfor bare høyrelykta:)

Men jeg bestilte fra http://www.swedishcarparts.com

Må sende mail dit og spørre. Varierer litt, men koster rundt 100-125$ stk.

Jeg bestilte for 5 uker siden, men venter fortsatt på at pakka skal komme. Tidligere har de hatt veldig god service, så jeg regner med at det ikke er dems feil.

hehe..

hørte med dem jeg å,da sa dem 125..

tamt å vente så lenge ja

hva for pærer brukte du?

ble ikke rødt lys på mine,øverst hadde jeg små røde pærer,de lyste rosa:P stygt:P nederst hadde jeg de vanlige 2pola pærene,der ble d oransj lys:P

lurer på å prøve diode pærer neste gang

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Brock B1 på bilen tidligere i vinter..

8,5x17"

DSC00204.jpg

DSC00203.jpg

DSC00196.jpg

DSC00202.jpg

å bross fronten må fikses,sprekk i den

DSC00219.jpg

DSC00220.jpg

vurderer å støpe igjen hullet til grøftlysa i bross fronten,å fjerne skjøten så fronten blir hel istedet for 3delt,hva tror dere om det?

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

hørte med dem jeg å,da sa dem 125..

tamt å vente så lenge ja

hva for pærer brukte du?

ble ikke rødt lys på mine,øverst hadde jeg små røde pærer,de lyste rosa:P stygt:P nederst hadde jeg de vanlige 2pola pærene,der ble d oransj lys:P

lurer på å prøve diode pærer neste gang

Men prisen synker da. Sist vår, da jeg kjøpte mine, kosta de 135$stk. Men da var dollaren på 5,9 NOK, så det ble ikke dyrt akkurat:D

Hadde pærer til å begynne med, men de lyste som du sa, og kan se på bildet, rosa.

baklys.jpg

Nå er det "super luxeon led" på 3w som lyser rødere og kraftigere enn 21w pærer bak rødt glass til og med;) Kjøpte disse fra http://www.superbrightleds.com.

Mye bedre saker enn dioder.no i hvertfall. Radicast skal vel også begynne med led snart tror jeg.

bmw speil?Hva slags?

Volvo 244/245 med snutefront, kler bross-snøplogen godt! Vurderer å finne meg en sånn sjæl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men prisen synker da. Sist vår, da jeg kjøpte mine, kosta de 135$stk. Men da var dollaren på 5,9 NOK, så det ble ikke dyrt akkurat:D

Hadde pærer til å begynne med, men de lyste som du sa, og kan se på bildet, rosa.

baklys.jpg

Nå er det "super luxeon led" på 3w som lyser rødere og kraftigere enn 21w pærer bak rødt glass til og med;) Kjøpte disse fra http://www.superbrightleds.com.

Mye bedre saker enn dioder.no i hvertfall. Radicast skal vel også begynne med led snart tror jeg.

bmw speil?Hva slags?

Volvo 244/245 med snutefront, kler bross-snøplogen godt! Vurderer å finne meg en sånn sjæl..

åja..

men til meg lyser det øverste å nederste felt i lykta,så må ha 2pola pærer..

speil fra bmw 5serie,e28.. ligner på 86mod speil,bare mindre,å bygger mere opp

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser etter på bildet mitt, kan du se at ryggelyset og tåkebaklyset har bytta plass. Kjempegodt ryggelys!:D

Har koblet så det er ekstra bremselys i ryggelys-plassen og setter jeg på tåkebaklyset vil det være tilsvarende 5w i ryggelysplassen også. Altså 4 baklys til sammen.

Bremselys er både oppe og nede.

Vanlig kjørelys er 2stk tilsvarende 5w nederst.

Altså 2-tråd på alle de "røde". Jeg synes tåkebaklyset er så unødvendig at jeg heller vil ha skikkelige bremselys og heller et ekstra sett med baklys i tåkelysbryteren.

Lysbildet i ryggelyset er omtrent det samme som det nederste baklyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser etter på bildet mitt, kan du se at ryggelyset og tåkebaklyset har bytta plass. Kjempegodt ryggelys!:D

Har koblet så det er ekstra bremselys i ryggelys-plassen og setter jeg på tåkebaklyset vil det være tilsvarende 5w i ryggelysplassen også. Altså 4 baklys til sammen.

Bremselys er både oppe og nede.

Vanlig kjørelys er 2stk tilsvarende 5w nederst.

Altså 2-tråd på alle de "røde". Jeg synes tåkebaklyset er så unødvendig at jeg heller vil ha skikkelige bremselys og heller et ekstra sett med baklys i tåkelysbryteren.

Lysbildet i ryggelyset er omtrent det samme som det nederste baklyset.

åja,så til deg lyser felt nr.2 å 4?

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at tåkelyset er felt nr1 så, ja:)

Jeg var sikker på at jeg hadde bilde av alle lysene tent på photobucket, men icke sa nicke..

Et bilde sier jo mer enn 1000 ord om hvordan det ser ut..

hehe..

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...