Gå til innhold

Min nye prosjekttråd - Volvo 245 85

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil du har Thjoms!:)

Grå, sølvfarga og hvite biler kler de hvite baklysa godt. Skulle gått an å ta av glassene og lakkere reflektorene svarte som du har gjort foran..

Har tenkt på det sjøl også på mine..

Hva slags takvinge har du?

Tenkt til å ta av merkene på bakluka? (volvo og 240 gl osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har Thjoms!:)

Grå, sølvfarga og hvite biler kler de hvite baklysa godt. Skulle gått an å ta av glassene og lakkere reflektorene svarte som du har gjort foran..

Har tenkt på det sjøl også på mine..

Hva slags takvinge har du?

Tenkt til å ta av merkene på bakluka? (volvo og 240 gl osv..)

takktakk:)

takvingen er fra 745/945.. som er modda til å passe 245

blir bytte av bakluke,til 91-mod

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er orginale volvo felger det dær... Hva står det inni de da? Det skal stå volvo trykkt inn hvis det er det.

har ikke sjekket,men har hørt d er volvo felger..

skal se om æ finn nå merke idag..

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

må bare få si at du har en drit fin bil, en av de peneste stv jeg har sett faktisk.

Nå er jeg ikke noe spesiell fanatiker av krom lister blandet med svarte men opp til hver enkelt, men hadde jeg vært deg så hadde jeg bytta ut den forran med ei svart ei :) og sot vinduet på bakdøren med det samme, blir penere slik. ja det er lov å sote bakdørs vinduet også.

planen min er å sote alt som er untatt front ruta, og da tenkte jeg på 35% på framdørene og 5% resten, det er lov å gjøre dette hvis du får papirer på det og de får du hos en solfilm spesialist, klart det koster å la dem gjøre det men er verd det i lengden :) jeg snakker ikke da om biltema solfilm du klister på selv men skikkelige saker som faktisk er laget spesiellt for sola og des stråler.

Synest også at helt hvite baklykter ikke er noe spesiellt fint, det bør brekke av litt men det er meg da hehe

få senket den litt bak eller noe, en 345 som stuker er ikke mye pent, men nok en gang, min mening :)

Nok igjenn, dritfin bil, thums up :)

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

må bare få si at du har en drit fin bil, en av de peneste stv jeg har sett faktisk.

Nå er jeg ikke noe spesiell fanatiker av krom lister blandet med svarte men opp til hver enkelt, men hadde jeg vært deg så hadde jeg bytta ut den forran med ei svart ei :) og sot vinduet på bakdøren med det samme, blir penere slik. ja det er lov å sote bakdørs vinduet også.

planen min er å sote alt som er untatt front ruta, og da tenkte jeg på 35% på framdørene og 5% resten, det er lov å gjøre dette hvis du får papirer på det og de får du hos en solfilm spesialist, klart det koster å la dem gjøre det men er verd det i lengden :) jeg snakker ikke da om biltema solfilm du klister på selv men skikkelige saker som faktisk er laget spesiellt for sola og des stråler.

Synest også at helt hvite baklykter ikke er noe spesiellt fint, det bør brekke av litt men det er meg da hehe

få senket den litt bak eller noe, en 345 som stuker er ikke mye pent, men nok en gang, min mening :)

Nok igjenn, dritfin bil, thums up :)

krommen rundt frontruta er lakkert

soting på bakdørene har jeg jo?

å skal senkes mere bak ja, d har jeg skulle gjort lenge..

får vel varme eller kappe bak..

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krommen rundt frontruta er lakkert

soting på bakdørene har jeg jo?

å skal senkes mere bak ja, d har jeg skulle gjort lenge..

får vel varme eller kappe bak..

ok, sorry, så ut som de var rimelige blanke bak se, svak toning der da ?

ja front ruten så jeg.

du nevnte at du skulle bytte til nyere bakluke, hva med å bytte front ruta i samme slengen ? jeg har ei 92 mod bakluke og front rute, da får du like lister liksom, jeg betalte 3500 for komplett forran, det var med sota rute og list, blei veldigt pent med den smale lista. kanskje noe å tenke på ?

ja eller å kjøpe et ferdigt senke sett med papirer.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, sorry, så ut som de var rimelige blanke bak se, svak toning der da ?

ja front ruten så jeg.

du nevnte at du skulle bytte til nyere bakluke, hva med å bytte front ruta i samme slengen ? jeg har ei 92 mod bakluke og front rute, da får du like lister liksom, jeg betalte 3500 for komplett forran, det var med sota rute og list, blei veldigt pent med den smale lista. kanskje noe å tenke på ?

ja eller å kjøpe et ferdigt senke sett med papirer.

har senkesett på,gammelt lesjøfors,å har ett nytt lesjøfors liggende som ALDRI skal på..

Blir jo faan meg ikke lavere enn bilen er original med nytt et.

sotet på bakdørene ja,ser du ikke det? 4% der..

kun rutene på framdørene som ikke er sotet,men skal der å..

jepp,tenker på bakluke å ny frontrute

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider