Guffen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Fredag kveld etter et par pils kom det frem at en bekjent satt på "gåfortdeler". Noen dager med tenking på jobben kom jeg fram til at skulle vært morro og overlade volvon... Dette er en B21 som har gått 330 000, så faren for at dette ikke holder så veldig lenge vet jeg. Dette skal gå på en helg.... Onsdag: Hentet deler: Torsdag kveld: Plukket litt fra hverandre. Noe dritt vi ikke trenger... Skal hente noen fler deler imorgen.. Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandemRacing Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 kult prosjekt.. men det innsuget du har der passer vel ikke akkurat vel.. til b20 eller ? Siter -98 Volvo 945 turbo (bruksbil) : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Blandt annet innsug og gasser er noe av det som skal hentes imorgen... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Bilen ser da fet ut Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Bilen ser da fet ut du kødder, right? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 dritfet kjerre :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hva gjør du for å få nok bensin da? rart hvis det der er en trykkgasser med det luftfiteret Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 du kødder, right? Nei,kødder ikke jeg,ettersom jeg liker Volvo'er...godt folk har forskjellig smak,ikke sant?ellers ville verden/livet blitt kjedelig Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ser litt stuka ut i avataren.. minnes svakt min råsenka 75-245.. hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ser litt stuka ut i avataren.. minnes svakt min råsenka 75-245.. hehe Tror ikke det er så mye fjæringsvei igjen på den hverken foran eller bak. Så den på Streetmeet'et på Lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 sånn som jeg kjenner guffen så bruker han ikke fjæringsvei..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 åh, da så jeg den også, den som spola på innerhjulet, og med takgrind??? hehe. fjæringsvei ja, hadde ikke så mye av det på 75an jeg heller... måtte kappe putene litt så den ikke skulle bli helt stumm. ser helt lik ut som denna bilen til guff bortsett fra at min var vinrød med penta... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 du kødder, right? Bilen ser jo møkkafet ut - den har jo personlighet, iforhold til mye annet som ruller på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den er jo grisefet! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 åh, da så jeg den også, den som spola på innerhjulet, og med takgrind??? hehe. fjæringsvei ja, hadde ikke så mye av det på 75an jeg heller... måtte kappe putene litt så den ikke skulle bli helt stumm. ser helt lik ut som denna bilen til guff bortsett fra at min var vinrød med penta... De putene har jeg kastet for lenge siden:) Nye planer; hele motoren skal ut og inn med en ny en. Oppdateringer kommer i natt.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg