Sikkan Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den der ligner da veldig på familieklenodiet her hjemme! sånn rent bortsett fra felger og senk da naturligvis.. Rå bil. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Etter litt frem og tilbake med olje trykk og retur, så kaster vi ut den gamle motoren. Og setter inn den vi skulle låne litt deler av. Vi lånte hele motoren vi, en B230ft. Den gamle ut... Den lånte... Måtte låne hengeren også forsåvidt... Det var også et helvete få motoren sammen med kassa, rart når noen plaserte jekken imellom..... Bytte over litt deler... Da er motoren inne, imorgen er det bare å koble litt rør og ledninger. Og noe gassing håper jeg... Takk til http://www.playmarine.no for utlån av elefant... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hva gjør du for å få nok bensin da? rart hvis det der er en trykkgasser med det luftfiteret Over det bilde står det "dritt vi ikke trenger"...:cool: Snakka forresten med deg på skjærtorsdag, skrøyt av bilen din:) Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 sånn som jeg kjenner guffen så bruker han ikke fjæringsvei..... Trenger ikke det så lenge det er flat vei vellbabyhmm? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 :) du kødder, right? Trur ikkje han kødda nei. Bilen er helt grei nok den,han gjør jo det i det minste sjøl og setter ikkje bare bort jobben som visse andre!! Trenger ikkje nødvendigvis ha en bil av dyrere sort og "upper class" som enkelte tror er mye bedre enn alt anna!! Han her driver iallefall ikkje med alt sjølvskrytet som "visse" andre driver med!!!!! Stå på du,skal gi deg tips og hint viss du trenger noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 :) Trur ikkje han kødda nei. Bilen er helt grei nok den,han gjør jo det i det minste sjøl og setter ikkje bare bort jobben som visse andre!! Trenger ikkje nødvendigvis ha en bil av dyrere sort og "upper class" som enkelte tror er mye bedre enn alt anna!! Han her driver iallefall ikkje med alt sjølvskrytet som "visse" andre driver med!!!!! Stå på du,skal gi deg tips og hint viss du trenger noe Folk skal få mene hva de vil... Men jeg prøver å holde kjeft vis jeg ikke liker det... Denne bilen har ikke kosta meg stort mer en 10 000, og det er med kjøp, avgifter, stereo, felger... Da er det jo morro å drive med... Oppdateringer kommer...:thanks Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 for og være helt ærlig er jeg ikke volvo'fan, men synes alikevel at folk kan drite i og sjikkanere bilene til andre folk!! stå på du:) du har i det minste noe du klarer og skru selv på:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 må bare sitere meg selv litt, i setningene over mener jeg ikke Volvo'FAEN!! men lissom volvo'fæn!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Likte de bilene rundt volvoen i garagen der, fetere italienere eller biler finnes det ikke. Men volvoen blir kul, hadde en 245 med Gr.A Turbo motor engang, det gikk helt rått med porsche sprut og 2 bensin pumper. motoren har jeg men ikke bilen, på en merklig måte rusta den opp for meg!!! Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Alle mine prosjekt er desverre lagt på is på ubestemt tid ettersom eg (sannsynligvis) går mot rygg-operasjon numero 2.........:puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Alle mine prosjekt er desverre lagt på is på ubestemt tid ettersom eg (sannsynligvis) går mot rygg-operasjon numero 2.........:puke Ønsker deg lykketil med operasjon og god bedring og håper du kommer sterkt tilbake anngående prosjektene dine. Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 så i ettertid at det var dela på vei ut ja.... hehe. la kanskje merke til at jeg ikke var helt edru i strømstad. men ser jo nå at du var der... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Over det bilde står det "dritt vi ikke trenger"...:cool: Snakka forresten med deg på skjærtorsdag, skrøyt av bilen din:) så i ettertid at det var dela på vei ut ja.... hehe. la kanskje merke til at jeg ikke var helt edru i strømstad. men ser jo nå at du var der... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ønsker deg lykketil med operasjon og god bedring og håper du kommer sterkt tilbake anngående prosjektene dine. Thank u Thorn! hehe..... Ja ligger her i senga og klør i fingrene,hadde faktisk tenkt å legge ut en tråd om noen av prosjekta mine. Men får jo ikkje starta pga krank rygg :( Men kan no sei so mykje at det er nok en turbo konvertering på gang pluss pluss,denne gangen en BMW E36 cab. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Vurderer å ta motoren fra den 3200gtn og sette inn i amazonen, bare det er plass så... Ellers er motoren starta i 245n, skal bare modifisere og justere litt etterhvert. Større turbo er første pri, sitter en lavtrykk der nå. Noe kjedelig drag kan man si... Noen som vet hvor mye ladetrykk en B230ft tåler??? Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg