Gå til innhold

Prosjekt old skool polo

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morn, ser bra ut dette. Anngående de stabstag foringene har jeg hatt de i 2 år og de hjelper på de. En ting du burde skaffe er alufjærbeinslagre, da disse er myke og vil gi seg etter ikke mange år med hard fjæring. Skaff slike http://www.g-laderseite.de/eshop/product_info.php?cPath=31_37&products_id=110 Skal kjøpe et sett til min, får -1 grad i camber i tillegg. Kan bestille sammen hvis intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har sett på disse fjærbenslagrene.. må jo ha 2f lagre for å montere skikkelig understell uansett så.. når bestiller du knufla ?

Turbopolo: jada, planene er klare :) 3f motor med kvasskam, grenrør og 4X 32mm mc-gassere.. de er allerede innkjøpt.. har funnet ut at 36mm er det ideelle, men det skal vel gå.. sliter med å finne noen som kan dyse den rett for meg da.. Er på sporet etter en nederlender som kaller seg serge, han skal visst vite mye ;)

satser på å komme på mellom 90-100hk.. morsomt med lett bil det :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he.. ja, er på det forumet jeg er, men er noe vanskelig å forstå det som skjer.. bilder er jeg god på :) bremser blir 239mm ventilerte foran og golf eller caddy tromler bak.. de bremsene med slissa/ borra skiver og brembo klosser holder i massevis for den lille bilen.. Har tenkt på skiver bak, men det blir lett for mye effekt bak slik at det låser bak før den låser foran, og det er lite heldig på bane..

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he.. ja, er på det forumet jeg er, men er noe vanskelig å forstå det som skjer.. bilder er jeg god på :) bremser blir 239mm ventilerte foran og golf eller caddy tromler bak.. de bremsene med slissa/ borra skiver og brembo klosser holder i massevis for den lille bilen.. Har tenkt på skiver bak, men det blir lett for mye effekt bak slik at det låser bak før den låser foran, og det er lite heldig på bane..

Er et skummelt forum det der, snakker jo bare om i toeren.....

Skiver og avlastningsventiler bak fungerer gull. Hadde dette på slutten på min, og det fungerte suverent. Men kom aldri så langt at jeg fikk håndbrekk som virket.

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er endel arbeid å få alt til å passe.. dessuten holder tromler mer enn nok til vekten.. Iallefall de store caddytromlene.. Har endelig fått tak i denne mc-gasser eksperten fra holland og snakket litt med han.. innsugsventilene er visst 36mm og mine gassere er jo 32 mm, men prøver med de til jeg finner noen på 36. Han hadde til og med tips på dysingen ;)

Edit: gikk akkurat opp et lys for meg.. turbopolo: du er stig ? :)

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider