Gå til innhold

Prosjekt old skool polo

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det vil si 120 euro pr. snute for delene, frakt og 4% på prisen fordi jeg betaler via paypal.. det er det sikreste og slik har jeg betalt de før, så vet det fungerer godt.. Så må vi også dele tollen på 3 om det kommer noe toll, kan bli så mye som 300,- pr snute om vi er litt uheldige.. er lite å gjøre med tollen desverre :(

vare:

Domlager Polo 2(f), einstellbar

[DGS-070] 120,00 EUR

dgs-070.jpg

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 1 month later...

har ikke montert en dritt, men nå begynner jeg for fullt på karosseriet igjen for å få det ferdig.. bilder kommer så fort det skjer noe pent noe.. skal ha batteriet baki og fjerne reservehjulsbrønnen.. noen som har noe bilder av dette i polo eller golf e.l ? har funnet ut hvordan jeg tror jeg skal gjøre det, men kjekt å kikke på andre alternativer..

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

karossen nærmer seg fælt, og har fått noen ideer :) bildene viser meg som vasker, plåtarbeid og noe planer.. batteri skal bak i reservehjulsbrønnen, og bakstillingen skal bokses inne for stivhet.

Bilde066Small.jpg

Bilde085Small.jpg

Bilde075Small.jpg

Bilde074Small.jpg

Bilde076Small.jpg

Bilde099Small.jpg

Bilde073Small.jpg

Bilde067Small.jpg

Bilde077Small.jpg

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Grunnet diverse familiefyll tvungne skiturer ble det ikke gjort så mye som jeg håpet på på poloen i ferien, men litt skjedde.. Fikk litt bremsesnax fra black diamond og ferrodo..

S73F0147Small.jpg

Har også ordnet meg et par framskjermer i glassfiber for å lette litt på vekta der foran..

S73F0146Medium.jpg

og dashbordet ble modifisert for å få plass til buret. Ei god gammeldags vedsag gjorde susen :) litt plastsveis for å tette igjen de nå åpne sidene, så blir det riktig så bra.. Alle andre former på denne bilen er meget firkantede, så jeg tok meg ikke arbeidet å runde det av noe særlig..

S73F0145Medium.jpg

S73F0144Medium.jpg

S73F0143Medium.jpg

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider