Bøgge Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 er det mulig å få lagd et grenrør og manifold som er klar til bruk med turbo. men ikke montere turbo? så det er bare å kaste på turbo og ic når man føler for det? på en 325 e36 må noe justeres av insprøytning osv? skal sikkert bare lade turboen 0.5bar. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Du bør senke kompressjonen en smule, ellers trenger du ikke gjøre stort. For dere som lurer på priser og tilgjengelighet: Det er bare tull at det er vanskelig å få tak i turbo til en BMW. En BMW kan kjøres med de samme turboene som alle andre slags biler. Det er heller absolutt ikke vanskelig å få tak i verken komplette turbo- eller kompressorkits til de fleste BMW-motorer. Det eneste aberet med ferdige kits til en sugemotor er at prisen blir relativt høy, for kvaliteten på kita er bra, og de er laget for å holde daglig, både i by og på bane. Bygger man selv kan man sikkert klare halve prisen. F.eks ved å tråle BMWPower.nu sine kjøp/salg-sider. Mye billige turbosaker til salgs der. Noen eksempler til E36 325i (M50B25 og M50B25TÜ (med og uten VANOS)): Stage I turbosett, 300hk+: 37.995,- danske kroner eks. mva. Stage II turbosett, 380hk+: 59.995,- danske kroner eks. mva. Full motorombygning, inkl Stage II turbosett, 450hk+: 99.995,- danske kroner eks. mva. Rotrex kompressorkit, 260hk/270nm: 29.995,- danske kroner eks. mva. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 er noe dyrt ja.. men grenrør,dummycat,effektanlegg fram til cat, chip, skikkelig filter ++ gir en del hk i en relativ stor bmw.. Blir fort 35-40hk i en 328 det.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by BMW-323 er noe dyrt ja.. men grenrør,dummycat,effektanlegg fram til cat, chip, skikkelig filter ++ gir en del hk i en relativ stor bmw.. Blir fort 35-40hk i en 328 det.. Tjah. Få på en trimkam og, så er du på god vei. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.