Gå til innhold

Hvordan fjerne Merkene på biler som er limt fast ?

Ranger emnet

exmith

Anbefalte innlegg

Emblema er jo av, dem fjerna jeg med varmepistol å sen, men problemet er at det er mye lim igjen utover hele lakken, rødsprit funke ikke, ikke citrusrens å ikke avfetning osv. Å det ser sykt stygt ut !

Så jeg er litt halvredd for å prøve lakkrens pga at det er ganske så sterkt, å silikonfjerner har jeg lite erfaring med.

Men jeg kan alltid stikke innom et lakkeringsverksted å snakke med dem..

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde akkurat samme problem på min S3. Veldig fortvila så fikk jeg en kamerat som driver med polering av bil til å polere bakluka mi. Sitrusrens og alt sånn drit fungerte ikke, merkene var der enda. Eneste som fungerte var å polere bakluka med MASKIN! og en som har peiling på det slags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde akkurat samme problem på min S3. Veldig fortvila så fikk jeg en kamerat som driver med polering av bil til å polere bakluka mi. Sitrusrens og alt sånn drit fungerte ikke, merkene var der enda. Eneste som fungerte var å polere bakluka med MASKIN! og en som har peiling på det slags :)

så alle merkene dine er borte? Polerte du oppå klisteret som hang igjen? Hm sykt irriterende, at ingenting kan ta bort klister, får håpe citrusrens funker, som jeg tviler på, og hvis ikke tester jeg med lakkrens, hvis ikke polerer jeg med maskin ^^

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så alle merkene dine er borte? Polerte du oppå klisteret som hang igjen? Hm sykt irriterende, at ingenting kan ta bort klister, får håpe citrusrens funker, som jeg tviler på, og hvis ikke tester jeg med lakkrens, hvis ikke polerer jeg med maskin ^^

Du får vel bort klisteret bare med fingrene? Gjorde hvertfall jeg, bare "rulla" det av. Går vel med litt sitrusrens også. Så polerer du med maskin og det vil bli bra som nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limet sitter noe helt j**** fast, tynt lag som ikke går av, har prøvd med dem fleste middler, men limer henger bom fast ! =/ så jeg tørr ikke bone før klisteret er av, å det ser ikke ut, ringene fra audimerker er også igjen, ser det tydelig..Men skal snakke med ei lakkerings sjappe på mandag..

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tittelen på tråden er under enhver kritikk :)

Bilene er ikke limt fast

Hehe.. det er ikke så enkelt med fastlimte biler.. :roll:

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider